mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013

A jiné formálnosti.
petr-kohut
Příspěvky: 30
Registrován: sob 01. čer 2013 18:53:13

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od petr-kohut »

xsouku04 píše:Mám hotový návrh nových všeobecných podmínek.

Bohužel na jednu stranu se to nevešlo, jinak ale doufám, že nic planého tam není.

https://docs.google.com/document/d/1A6B ... NkGaSk/pub
Chybí tam bod 4 (po bodu 2 následuje bod 5). Často se tam mění způsob vyjadřování "Provozovatel služby se zavazuje" vs "Budeme se snažit". A nebo třeba věta "nejsou žádné umělé výpovědní čí čekací lhůty" indikuje že nějaké "ne-umělé" výpovědní lhůty jsou. Ale celkově je to stručné a přehledné. :)
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8287
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od xsouku04 »

petr-kohut píše:
xsouku04 píše:Mám hotový návrh nových všeobecných podmínek.

Bohužel na jednu stranu se to nevešlo, jinak ale doufám, že nic planého tam není.

https://docs.google.com/document/d/1A6B ... NkGaSk/pub
Chybí tam bod 4 (po bodu 2 následuje bod 5). Často se tam mění způsob vyjadřování "Provozovatel služby se zavazuje" vs "Budeme se snažit". A nebo třeba věta "nejsou žádné umělé výpovědní čí čekací lhůty" indikuje že nějaké "ne-umělé" výpovědní lhůty jsou. Ale celkově je to stručné a přehledné. :)
Děkuji, číslování jsem opravil na změny vyjadřování se podíváme.
Neumělé lhůty jsou, když např. ČTÚ trvá 2 měsíce než číslo přidělí a ostatním operátorům pak trvá 14 dní než na něj začnou směrovat hovory. např. Další zpoždění jiného druhu může být pokud má zákazník nějaké složité technické požadavky. No asi je lepší to nekomplikovat a prostě napsat, že lhůty nejsou. A že občas prostě něco někdy okamžitě nejde je celkem pochopitelné i bez toho.
tomplee
Příspěvky: 38
Registrován: úte 16. črc 2013 12:12:29

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od tomplee »

Jsou to myslím moc pěkné všeobecné podmínky. Je super, že tam nedáváte žádnou vatu, ale přece jen bych řekl, že legislativa něco žádá ...
U osobních údajů navrhuji napsat přímo, že zákazník tím, že zadá svoje údaje, dává souhlas s jejich zpracováním a že ten souhlas může kdykoli (a jak) odvolat.
Pokud jsou podmínky zároveň i pro e-shop, navrhuji tam dát věci kolem práva zákazníka odstoupit od smlouvy a další zákonné věci, jinak se vystavujete možnosti pokuty (pokud to není jinde na eshopu),
Dále je myslím velmi praktické napsat tam omezení odpovědnosti za škodu, aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od JPT »

tomplee píše:... aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
:lol:

Jako v americe, kde se musí psát v návodu pro mikrovlnky, že se nesmí používat pro sušení zvířat, když majitelka žalovala firmu, že to nevěděla a kočka se jí upekla.
Nebo, že tempomat sám neřídí a jen udržuje rychlost, protože maník si zapl tempomat a pak si zdříml a když se vyboural, tak pak žaloval firmu, že to nebylo v návodu.

Možná kvůli podobným věcem jsou pak všeobecné podmínky na "milion" stránek.
tomplee
Příspěvky: 38
Registrován: úte 16. črc 2013 12:12:29

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od tomplee »

JPT píše:
tomplee píše:... aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
:lol:

Jako v americe, kde se musí psát v návodu pro mikrovlnky, že se nesmí používat pro sušení zvířat, když majitelka žalovala firmu, že to nevěděla a kočka se jí upekla.
Nebo, že tempomat sám neřídí a jen udržuje rychlost, protože maník si zapl tempomat a pak si zdříml a když se vyboural, tak pak žaloval firmu, že to nebylo v návodu.

Možná kvůli podobným věcem jsou pak všeobecné podmínky na "milion" stránek.
Je mi jedno, jestli to tam bude, ale vím, proč jsem to napsal. Jde o české prostředí. Pokud se odpovědnost za škodu ve smlouvě neomezí, je neomezená.
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od JPT »

Mě je to taky jedno. Jen jsem si na to vzpoměl, tak mě to rozesmálo... Ať je tam cokoliv, co bude pro dobro obou stran a hlavně srozumitelně.
paty07
Příspěvky: 217
Registrován: úte 27. lis 2012 17:55:22

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od paty07 »

Chválím, snad nejsrozumitelnější podmínky, co jsem kdy četl. Všude je to jen samá právničina, zbytečně mnoho trpného rodu atd. Je to na +1. Jenom ještě doladit ty drobnosti jak psali nademnou.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8287
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od xsouku04 »

Zde je nejnovější verze. U některých bodů, jako např 1) volací virtuální karta, nebo 9) Osobní údaje, došlo ke zpřesnění.

https://docs.google.com/document/d/1ss7 ... z6c-Dk/pub
JPT
Příspěvky: 333
Registrován: sob 03. lis 2012 22:21:05

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od JPT »

komunikací společností miniTEL s.r.o.
více společností ?
Tuto kartičku rozdáváme zdarma nebo s drobnou částkou na vyzkoušení
zdarma bez drobné částky nebo s drobnou částkou za úplatu nebo zdarma bez i s drobnou částkou ?
doplňkové služby, které jsou odečítány ze společného kreditu
líp by znělo: doplňkové služby, jejichž ceny jsou odečítány ze společného kreditu

Jinak to vypadá vpohodě.
Georgius
Příspěvky: 223
Registrován: pon 22. črc 2013 16:07:46

Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem

Příspěvek od Georgius »

Trochu češtiněc v bodu 7:
Pokud zákazník neposkytl žádné, zastaralé či fiktivní kontaktní údaje
Pokud zákazník neposkytl žádné kontaktní údaje, nebo jsou tyto údaje zastaralé či fiktivní ...
Provedením platby alespoň jednou za tři roky 100 Kč zákazník projevuje zájem o službu, umožňuje nám tak efektivnější provoz a získává jistotu, že jeho účet nebude zrušen.
Platbou ve výši 100 Kč ä více nejméně jednou za tři roky zákazník projevuje zájem o službu, umožňuje nám tak efektivnější provoz a získává jistotu, že jeho účet nebude zrušen.

Jinak dobrý B-)
Odpovědět