Chybí tam bod 4 (po bodu 2 následuje bod 5). Často se tam mění způsob vyjadřování "Provozovatel služby se zavazuje" vs "Budeme se snažit". A nebo třeba věta "nejsou žádné umělé výpovědní čí čekací lhůty" indikuje že nějaké "ne-umělé" výpovědní lhůty jsou. Ale celkově je to stručné a přehledné.xsouku04 píše:Mám hotový návrh nových všeobecných podmínek.
Bohužel na jednu stranu se to nevešlo, jinak ale doufám, že nic planého tam není.
https://docs.google.com/document/d/1A6B ... NkGaSk/pub
mobil.cz a bleskmobil.cz - léto 2013
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: sob 01. čer 2013 18:53:13
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8287
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Děkuji, číslování jsem opravil na změny vyjadřování se podíváme.petr-kohut píše:Chybí tam bod 4 (po bodu 2 následuje bod 5). Často se tam mění způsob vyjadřování "Provozovatel služby se zavazuje" vs "Budeme se snažit". A nebo třeba věta "nejsou žádné umělé výpovědní čí čekací lhůty" indikuje že nějaké "ne-umělé" výpovědní lhůty jsou. Ale celkově je to stručné a přehledné.xsouku04 píše:Mám hotový návrh nových všeobecných podmínek.
Bohužel na jednu stranu se to nevešlo, jinak ale doufám, že nic planého tam není.
https://docs.google.com/document/d/1A6B ... NkGaSk/pub
Neumělé lhůty jsou, když např. ČTÚ trvá 2 měsíce než číslo přidělí a ostatním operátorům pak trvá 14 dní než na něj začnou směrovat hovory. např. Další zpoždění jiného druhu může být pokud má zákazník nějaké složité technické požadavky. No asi je lepší to nekomplikovat a prostě napsat, že lhůty nejsou. A že občas prostě něco někdy okamžitě nejde je celkem pochopitelné i bez toho.
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Jsou to myslím moc pěkné všeobecné podmínky. Je super, že tam nedáváte žádnou vatu, ale přece jen bych řekl, že legislativa něco žádá ...
U osobních údajů navrhuji napsat přímo, že zákazník tím, že zadá svoje údaje, dává souhlas s jejich zpracováním a že ten souhlas může kdykoli (a jak) odvolat.
Pokud jsou podmínky zároveň i pro e-shop, navrhuji tam dát věci kolem práva zákazníka odstoupit od smlouvy a další zákonné věci, jinak se vystavujete možnosti pokuty (pokud to není jinde na eshopu),
Dále je myslím velmi praktické napsat tam omezení odpovědnosti za škodu, aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
U osobních údajů navrhuji napsat přímo, že zákazník tím, že zadá svoje údaje, dává souhlas s jejich zpracováním a že ten souhlas může kdykoli (a jak) odvolat.
Pokud jsou podmínky zároveň i pro e-shop, navrhuji tam dát věci kolem práva zákazníka odstoupit od smlouvy a další zákonné věci, jinak se vystavujete možnosti pokuty (pokud to není jinde na eshopu),
Dále je myslím velmi praktické napsat tam omezení odpovědnosti za škodu, aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
tomplee píše:... aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
Jako v americe, kde se musí psát v návodu pro mikrovlnky, že se nesmí používat pro sušení zvířat, když majitelka žalovala firmu, že to nevěděla a kočka se jí upekla.
Nebo, že tempomat sám neřídí a jen udržuje rychlost, protože maník si zapl tempomat a pak si zdříml a když se vyboural, tak pak žaloval firmu, že to nebylo v návodu.
Možná kvůli podobným věcem jsou pak všeobecné podmínky na "milion" stránek.
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Je mi jedno, jestli to tam bude, ale vím, proč jsem to napsal. Jde o české prostředí. Pokud se odpovědnost za škodu ve smlouvě neomezí, je neomezená.JPT píše:tomplee píše:... aby někoho nelákalo vás žalovat za to, že se během telefonování zranil.
Jako v americe, kde se musí psát v návodu pro mikrovlnky, že se nesmí používat pro sušení zvířat, když majitelka žalovala firmu, že to nevěděla a kočka se jí upekla.
Nebo, že tempomat sám neřídí a jen udržuje rychlost, protože maník si zapl tempomat a pak si zdříml a když se vyboural, tak pak žaloval firmu, že to nebylo v návodu.
Možná kvůli podobným věcem jsou pak všeobecné podmínky na "milion" stránek.
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Mě je to taky jedno. Jen jsem si na to vzpoměl, tak mě to rozesmálo... Ať je tam cokoliv, co bude pro dobro obou stran a hlavně srozumitelně.
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Chválím, snad nejsrozumitelnější podmínky, co jsem kdy četl. Všude je to jen samá právničina, zbytečně mnoho trpného rodu atd. Je to na +1. Jenom ještě doladit ty drobnosti jak psali nademnou.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8287
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Zde je nejnovější verze. U některých bodů, jako např 1) volací virtuální karta, nebo 9) Osobní údaje, došlo ke zpřesnění.
https://docs.google.com/document/d/1ss7 ... z6c-Dk/pub
https://docs.google.com/document/d/1ss7 ... z6c-Dk/pub
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
více společností ?komunikací společností miniTEL s.r.o.
zdarma bez drobné částky nebo s drobnou částkou za úplatu nebo zdarma bez i s drobnou částkou ?Tuto kartičku rozdáváme zdarma nebo s drobnou částkou na vyzkoušení
líp by znělo: doplňkové služby, jejichž ceny jsou odečítány ze společného kreditudoplňkové služby, které jsou odečítány ze společného kreditu
Jinak to vypadá vpohodě.
Re: Všeobecné podmínky pod drobnohledem
Trochu češtiněc v bodu 7:
Jinak dobrý B-)
Pokud zákazník neposkytl žádné kontaktní údaje, nebo jsou tyto údaje zastaralé či fiktivní ...Pokud zákazník neposkytl žádné, zastaralé či fiktivní kontaktní údaje
Platbou ve výši 100 Kč ä více nejméně jednou za tři roky zákazník projevuje zájem o službu, umožňuje nám tak efektivnější provoz a získává jistotu, že jeho účet nebude zrušen.Provedením platby alespoň jednou za tři roky 100 Kč zákazník projevuje zájem o službu, umožňuje nám tak efektivnější provoz a získává jistotu, že jeho účet nebude zrušen.
Jinak dobrý B-)