SIP účet jiného operátora ve více účtech
Napsal: pát 09. srp 2013 16:36:33
Zdravím,
jen si chci ověřit: účet jiného SIP operátora není možné zadat do více účtů Odorik? Ani v případě, že by byl aktivní pouze jeden?
To, že není možné účet zaregistrovat do více účtů Odorik současně je logické, ale ta druhá věc tj. že by údaje byly ve více účtech vyplněny a jenom jeden aktivní by se hodila při přepínání mezi účty, aby člověk nemusel všechno v původním účtu mazat a do nového zapisovat. Např. při odjezdu na dovolenou, abych mohl konkrétní SIP účet přesměrovat na konkrétní účet Odorik (ne na jinou linku).
jen si chci ověřit: účet jiného SIP operátora není možné zadat do více účtů Odorik? Ani v případě, že by byl aktivní pouze jeden?
To, že není možné účet zaregistrovat do více účtů Odorik současně je logické, ale ta druhá věc tj. že by údaje byly ve více účtech vyplněny a jenom jeden aktivní by se hodila při přepínání mezi účty, aby člověk nemusel všechno v původním účtu mazat a do nového zapisovat. Např. při odjezdu na dovolenou, abych mohl konkrétní SIP účet přesměrovat na konkrétní účet Odorik (ne na jinou linku).