Kdopak ten neomezený paušál takto oficiálně nabízí?konrad píše:Listopad na krku a možnost deaktivace v uživatelském rozhraní nikde. Podmínky na trhu se mění. Myslím že kvůli paušálu ač korunovému si dost lidí rozmýšlí zda přejít k odoriku. Osobně jsem jej při objednání sim s poplatkem 100 a zmrazením 50 korun přehlédl. Znám ve svém okoli lidi kteří hodně volají a po srovnání možností se raději uvázali k měsíčnímu paušálu 336 korun bez dph za neomezené volání v ČR, neomezené sms v ČR a 1,5 GB dat (případné informace v SZ). Jsem s odorikem nějakou dobu, fandím mu, ale v některých souvislostech by měl být pružnější nebo alespoň aktualizovat informace na své titulní stránce (tedy že možnost deaktivace sim bude v září).
deaktivace mobilního čísla
Re: deaktivace mobilního čísla
Re: deaktivace mobilního čísla
Jde o oficiální nabídku pro živnostníky/podnikatele s IČ. V případě zájmu o více informací prosím do SZ.Pitomec píše:Kdopak ten neomezený paušál takto oficiálně nabízí?
Předpokládám že získání ČVOP (Číslo výpovědi opuštěného operátora) se řídí návodem publikovaným Asociací provozovatelů mobilních sítí viz http://www.apms.cz/pro-spotrebitele/pre ... niho-cislaViR píše:Tak mne napadá, jaký je vlastně správný postup, kdybych chtěl od Odoriku získat ČVOP?
Re: deaktivace mobilního čísla
Napsal jsem v noci žádost přes kontaktní formulář http://www.odorik.cz/kontakt.html a zatím, řekněme po 7 pracovních hodinách, bez odpovědi a sim stále aktivní.peekaa píše:napsal jsem jim maila přímo, a oni mi odpověděli, že je to možné zatím pouze "ručně", tedy že jim mám napsat mail s číslem co chci blokovat. No a za několik hodin bylo zablokováno.
Můžete poradit na jaký mail jste žádost posílal?
Re: deaktivace mobilního čísla
Pokud je to oficiální nabídka, tak to sem prostě vylep, pokud je to nějaká šedivka, tak s tím táhni.
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: deaktivace mobilního čísla
Osobně si myslím že jsou dvě variantykonrad píše:Listopad na krku a možnost deaktivace v uživatelském rozhraní nikde. Podmínky na trhu se mění. Myslím že kvůli paušálu ač korunovému si dost lidí rozmýšlí zda přejít k odoriku. Osobně jsem jej při objednání sim s poplatkem 100 a zmrazením 50 korun přehlédl. Znám ve svém okoli lidi kteří hodně volají a po srovnání možností se raději uvázali k měsíčnímu paušálu 336 korun bez dph za neomezené volání v ČR, neomezené sms v ČR a 1,5 GB dat (případné informace v SZ). Jsem s odorikem nějakou dobu, fandím mu, ale v některých souvislostech by měl být pružnější nebo alespoň aktualizovat informace na své titulní stránce (tedy že možnost deaktivace sim bude v září).
a) buď to bude až v průběhu příštího roku
b) a tady je větší pravděpodobnost, že Odorik tohle nabízet nebude a je to prosté vysvětlení. Odorik není určen na krátkodobé či občasné využití. Odorik je určen na velmi časté volání a pokud tedy toužíte po občasném či krátkodobém užívání SIM karty, řekněme objem hovorů 120 minut/týdně .. a pokud uskutečňujete malý objem hovorů týdně pak se Odorik nevyplací a musíte hledat štěstí někde jinde. Zkuste Kaktus a jiné virtuály.
Navíc deaktivace by stejně nebyla nabízena zdarma a někteří operátoři si účtují nemalé poplatky. Takže se to nevyplatí.
Re: deaktivace mobilního čísla
No 120 min/týdně rozhodně není malý objem hovorů a v tomto případě se sim od Odoriku s poplatkem 1kč/den rozhodně vyplatí, při malém objemu hovorů, řekněme 60 min/měsíc bych doporučil callback u Odorika bez poplatků a při objemu hovorů nad 500min/měsíc je už výhodnější nějaký flat s neomezeným voláním
Re: deaktivace mobilního čísla
Souhlas. Odorik je stále výhodné řešení pro mnoho uživatelů. Volil jsem ho z několika podstatných důvodů, z nichž vyjímám interaktivní jednání a řešení situací, nevoli k paušálům všeobecně - proč platit za něco co nevyužiji jsem-li např. delší dobu v zahraničí, CLIP, ... a protože je pro mě VOIP stále aktuální, sim od odoriku (kterou jsem bral jako podporu oblíbeného poskytovatele služeb aniž bych ji nutně potřeboval a navíc si nevšiml paušálního poplatku) za 100 korunový poplatek za sim + 50 korun zmrazení + paušál 365 korun ročně v současnosti postrádá smysl. Časem pro ní najdu uplatnění. De Facto jsem si z kreditu umazal pár peněz za paušál se zlatým číslem které jsem nevyužil. Leda bych ho převedl k jinému operárotovi (i když není jasné zda lze od odoriku získat ČVOP), ale doufám že s ním zůstanu zde. Člověk míní život mění viz následujícíjirka píše:No 120 min/týdně rozhodně není malý objem hovorů a v tomto případě se sim od Odoriku s poplatkem 1kč/den rozhodně vyplatí, při malém objemu hovorů, řekněme 60 min/měsíc bych doporučil callback u Odorika bez poplatků a při objemu hovorů nad 500min/měsíc je už výhodnější nějaký flat s neomezeným voláním
Tady to je.xtonda píše:Pokud je to oficiální nabídka, tak to sem prostě vylep, pokud je to nějaká šedivka, tak s tím táhni.
Naposledy upravil(a) konrad dne pon 02. pro 2013 20:46:02, celkem upraveno 2 x.
Re: deaktivace mobilního čísla
Odorik SIM má taky výhodu v momentě, kdy má člověk i Odorik VoIP a vzájemně volá.
Můj "dotaz" na onen neomezený paušál byl položen záměrně, protože dobře vím, že podobné nabídky nepatří k těm, které si může kdokoliv (i nepodnikatel) vzít jen tak, tj. zajít na pobočku OPa nebo objednat na ofic. webových stránkách. Narozdíl od Odoriku, kde je všechno transparentní.
Můj "dotaz" na onen neomezený paušál byl položen záměrně, protože dobře vím, že podobné nabídky nepatří k těm, které si může kdokoliv (i nepodnikatel) vzít jen tak, tj. zajít na pobočku OPa nebo objednat na ofic. webových stránkách. Narozdíl od Odoriku, kde je všechno transparentní.
Re: deaktivace mobilního čísla
Dobrý den,
deaktivaci SIM karet máme téměř hotovou. Odhaduji, že ji tento nebo nejpozději příští týden nasadíme.
deaktivaci SIM karet máme téměř hotovou. Odhaduji, že ji tento nebo nejpozději příští týden nasadíme.
Re: deaktivace mobilního čísla
konrad má odkaz ve svém profilu a tam je zveřejněná cenová nabídka, čili mě to takto stačí, je to sice omezeno na osoby s IČ, ale různost nabídek pro občany a podnikatele není nic neobvyklého, podstatné je, že to není šedivka, kde se ceníky předávají ústně nebo na motácích a jejich zveřejnění je pod pohrůžkou zakázáno. Každopádně nic pro mě, já bych potřeboval jednu SIM čistě na data a druhou pouze pro volání s nízkým provozem, tj. 0 paušál/minimální plnění a co nejlepší cenu za SMS a minutu.Pitomec píše:Můj "dotaz" na onen neomezený paušál byl položen záměrně, protože dobře vím, že podobné nabídky nepatří k těm, které si může kdokoliv (i nepodnikatel) vzít jen tak, tj. zajít na pobočku OPa nebo objednat na ofic. webových stránkách. Narozdíl od Odoriku, kde je všechno transparentní.