Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Martin

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od Martin »

To je fakt uzasny. Kdybyste meli "Like", dal bych vam "Like". A typnul bych si ze i mnoho dalsich.
Tesim se na ty data. Timto myslim konci era drahych mobilnich dat a volani v ceske kotline!
Preji jen a jen uspech!
Uživatelský avatar
misa
Příspěvky: 269
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od misa »

Likovat můžete zde www.facebook.com/Odorik.cz
Cipis22

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od Cipis22 »

Díky za snížení, jen si to opravte v průvodci nastavení -> vlastní telefonní číslo/... -> vlastní telefonní číslo. Tam máte stále 1Kč :-).
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od xsouku04 »

Cipis22 píše:Díky za snížení, jen si to opravte v průvodci nastavení -> vlastní telefonní číslo/... -> vlastní telefonní číslo. Tam máte stále 1Kč :-).
děkuji, opraveno
sudetak
Příspěvky: 17
Registrován: pon 17. zář 2012 11:57:10

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od sudetak »

Super zpráva, díky za snížení ceny !
beret
Příspěvky: 3
Registrován: ned 17. lis 2013 11:50:40

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od beret »

Děkuji! :-)
jimisoft
Příspěvky: 71
Registrován: pát 24. kvě 2013 18:40:12

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od jimisoft »

Okolo víkendu jsem portoval dvě číslo od T-Mobile k Odoriku, jedno číslo v pátek, druhé v pondělí. Obě portace proběhly bez sebemenšího zádrhele, adaptéry jeden mikro druhý mini jsou naprosto spolehlivé. Překvapilo mne, jak přesně jsou měřena mobilní data, s mým měřením v mobilu se v podstatě vůbec nerozchází. Naopak mne trochu překvapilo, že se nezobrazují vůbec žádné poplatky za aktivní SIM kartu ani u jednoho z čísel. Navíc v průvodci nastavením u vlastního telefonního čísla je stále uveden paušál 0,70 Kč denně: ne (linka 695971 převáděná v pátek, pondělní převod linky 700278 se tváří stejně). jsou tyto poplatky za aktivní SIM jsou připisovány denně nebo až na konci měsíce?
georgeen
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 20. zář 2012 17:20:24

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od georgeen »

Postřeh: ten poplatek za SIM denně vychází ročně na 255,50 Kč, což je z pohledu nutných paušálních nákladů na předplacenku určitě výhodnější, než třeba Blesk ...
Uživatelský avatar
blayen
Příspěvky: 67
Registrován: stř 18. zář 2013 9:50:38
Bydliště: Liberec

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od blayen »

Poplatek za aktivní sim se zobrazuje jinde (už bylo navrhnuto sloučení a snad to i časem přibude - do měsíčního přehledu všecko v jednom). Poplatek najdete nahoře v menu "Platby" položka "Poplatky za aktivní sim".. ;)
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení denního poplatku za aktivní sim na 0,70 Kč

Příspěvek od megacruiser »

jimisoft píše:Okolo víkendu jsem portoval dvě číslo od T-Mobile k Odoriku, jedno číslo v pátek, druhé v pondělí. Obě portace proběhly bez sebemenšího zádrhele, adaptéry jeden mikro druhý mini jsou naprosto spolehlivé. Překvapilo mne, jak přesně jsou měřena mobilní data, s mým měřením v mobilu se v podstatě vůbec nerozchází. Naopak mne trochu překvapilo, že se nezobrazují vůbec žádné poplatky za aktivní SIM kartu ani u jednoho z čísel. Navíc v průvodci nastavením u vlastního telefonního čísla je stále uveden paušál 0,70 Kč denně: ne (linka 695971 převáděná v pátek, pondělní převod linky 700278 se tváří stejně). jsou tyto poplatky za aktivní SIM jsou připisovány denně nebo až na konci měsíce?
Dobrý den,
poplatky jsou strhávány pravidelně každý den, pouze v tomto případě bylo strhávání zapnuto s mírným zpožděním. Na plné automatizaci aktivace poplatku pracujeme.
Odpovědět