Ten jeden GXP280 klidně donesu během příštího týdne k výměně. Ale během dneška opět odhlašování a přihlašování i u dalších linek, a to vč. té, kde mám Siemens Gigaset (12:10 odhlášení, 12:15 přihlášení; 12:35 odhlášení, 12:45 přihlášení) a u GXP1400 bylo v 00:05 odhlášení a v 9:20 po ručním resetu pak přihlášení. Navíc je zvláštní, že na tom GXP1400 mám ještě druhou linku Odoriku a ta se neodhlásila vůbec.xsouku04 píše:Nějak si mi nezdá, že byl hromadná chyba telefonů Grandstream se mi nezdá. Myslím, že to bude něčím podmíněné. Tedy třeba v kombinaci s nějakým routerem, nebo nastavením či tak.Pitomec píše:Totéž dělaly i modely Grandstream BudgeTone 100/102 a v návodu bylo dokonce uvedeno, že to není chyba, ale vlastnost. Jinak ty výše uvedené telefony jsem nenastavoval (vyjma přístupového hesla), je to defaultně přímo od Odoriku.
To že telefon byl nastaven od nás neznamená, že je nastaven nejlépe.
V tuto chvíli máme na sip.odorik.cz přihlášených
68 telefonů Grandstream GXP280 1.2.5.3,
22 telefonů Grandstream GXP1400 1.0.5.32
18 telefonů Grandstream GXP2100 1.0.5.32
a 29 telefonů Grandstream GXP1160 1.0.5.32
Sám jsem používal cca měsíc telefon GXP2100, který jsem potom opět vyměnil za SPA941. Na problém s přihlašováním jsem ale nenarazil.
Mohu tedy poprosit pana Pitomce, o výměnu telefonu GXP280 za GXP1160.
Zajímá mne, jestli bude mít telefon GXP280 problém i s jiným připojením na internet (jiným routerem a jinou konstelací hvězd ale shodným nastavením) a jestli telefon GXP1160 bude mít stále ten problém na stejném místě jako GXP280 dříve.
Celkově pak jenom tolik, že až do těch změn, které u Odoriku teď proběhly, bylo všechno OK. Samozřejmě po výpadku internetu potřeboval Grandstream ruční "nához", ale na to sem si zvykl. Jinak problém žádný, takže bych moc nevěřil ani routerům apod., že je chyba z ničeho nic u nich nebo v konfiguraci, když ta se neměnila...