Já tomu moc nevěřím. Upřednostňování nějaké skupiny zákazníkům je předpokládám nestandardní a většina součástí z které svoji síť skládají s tím nepočítá. A velké firmy nejsou jako Odorik, co si udělají/dodělají lecos sami. Tedy dodělávat to tam, by mohla být speciální nestandardní zakázka - tedy hodně drahé, dražší než zvýšit kapacitu pro všechny ...Pitomec píše:Když mám určitou omezenou kapacitu, tak celkem logicky upřednostním svoje zákazníky přes těmi cizími (byť i z nich jsou peníze). Už proto, že ti nespokojení nebudou otravovat mě, ale virtuála (ten to sice pak může u mě nějak reklamovat, ale je větší pravděpodobnost, že to vyšumí do prázdna). Možná se ale mýlím a T-Mobile je seriózní firma, která měří všem stejně
Vyzvánění příchozího hovoru
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8161
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Re: Vyzvánění příchozího hovoru
Samozřejmě je otázka co a jak má T-Mobile ve své síti implementováno, ale GSM standard prioritizaci hovorů definuje http://www.etsi.org/deliver/etsi_gts/03 ... 50000p.pdf a minimálně v případě tísňových hovorů by se měla uplatňovat, tj. v případě obsazení hovorových kapacit BTS by měl být ukončen neprioritní probíhající hovor aby mohlo být provedeno tísňové volání.