Re: Výpadek celé odorik sítě?
Napsal: pon 24. bře 2014 21:06:02
Předpokládám, že to tedy souviselo i s mnou hlášeným výpadkem VoIP zařízení...
Váš poskytovatel telefonních služeb
https://forum.odorik.cz/
Ano to byl problém s GTS, která kazila ráno signalizaci.tom_speedy píše:Dobrý den,
dnes dopoledne jsem volal do Odoriku z pevné linky. Na své Odorik číslo, které mám směrované na ústřednu. Šlo o tři hovory 81600009, 81600090 a 81600215 dvakrát po vyzvánění to ustředna zvedla, ale bylo ticho. jednou byl zvuk jako když číslo neexistuje. Jen informuju, abyste věděli a mohli se podívat
U předvolby 950 a jiných méně používaných se to týkalo i odchozích hovorů. Byl to úplně stejný problém, jen měl trochu kratší trvání, protože odchozí hovory i těchto méně obvyklých předčíslí jsme pak přepnuli jinudy.JPT píše:Ten problém se asi netýkal odchozích hovorů, že ? Brácha se mě ptal, jestli se dá přes Odorik volat na předvolbu 950, že jemu to ráno nešlo (ručně opsaný Call ID = 81608369 (lepší bylo původní rozšířené zobrazení, kvůli kopírování)). Když jsem se ptal, co mu to hlásilo, tak prej nic jen to nějak nestandartně "tůtalo" Ve vypise to píše No answer a když jsme zkoušeli volat sobě na obsazený mobil, tak to píše Busy, takže obsazené by to být nemělo. Teď večer tam zase zkoušel volat a píše to taky No answer, ale už to prej normálně zvonilo (ID = 81687119). Byl ten první hovor nějaký pokažený ?
Kopírovat ID hovorů by neměl být problém, po najetí myši na délku hovoru se zobrazí bublina, ze které lze ID vybrat a zkopírovat.JPT píše:(ručně opsaný Call ID = 81608369 (lepší bylo původní rozšířené zobrazení, kvůli kopírování))