RAD-X píše:xsouku04 píše:Tak to vypadá, že tuhle funkci lze používat jen pokud máte zřízený TRUNK. Ten vy nemáte, protože to jinak nepotřebujete. Jelikož máte jen jediné veřejné číslo.
Zřídil jsem trunk na té druhé volné lince. Zkuste příchozí hovory poslat na ni a odchozí hovory též, pak by to mělo zafungovat.
To zřízení trunku v tomto případě moc nechápu. Co si pod tím představit?
BTW: Testuji na svém osobním účtu u odoriku, ale potom to potřebuju aplikovat na firemní.
Jinak poslání odchozích hovorů přes druhou linku není problém. Ale jak poslat příchozí?
Podle návodu. Nasměruji příchozí hovory u daného čísla na TRUNK pomocí sip:@408806 kde 408806 je trunková linka.
Odchozí hovory budete dělat stejně, jen přes tu druhou trunkovou linku, co nemá vlastní číslo.
Trunková linka je úplně obyčejná linka, jen s tím rozdílem, že přes ni mohou jít hovory z více různých čísel a na více různých čísel.
Výhodu to má v tom, že když máte jeden asterisk třeba s deseti různými čísly, stačí zaregistrovat jednou trunkovou linku, na kterou pošlete všech deset čísel.
A přes tu trunkovou linku můžete poslat také odchozí hovory ze všech čísel, které Vám předem povolíme + ze všech původních čísel pokud se jedná o přesměrované hovory.
Normální linka má vždy jen maximálně jedno číslo.
Ve vašem případě, když máte jen jediné číslo potřebujete TRUNK jen k tomu, aby Vám korektně fungovalo přesměrování.