Zdravím, to ukončování hovorů zlobí už pár měsíců, zpožděný CB jsem včera zkoušel poprvé. U obou funkcí server vrátí pozitivní odpověď ( "{}" a "successfully_enqueued" ), ale nedojde ani k ukonč. hovoru, ani k uskutečnění CB. Přitom CB bez parametru "delayed" je spolehlivý, ale s delayed nefunguje ani zpoždění udané v minutách, ani dateTimem.
Mohli byste se na to mrknout? Případně, najde se někdo z uživatelů, komu to funguje? Díky.
Problémy s API - ukončování hovorů a zpožděný callback
Re: Problémy s API - ukončování hovorů a zpožděný callback
Dobrý den,
problém se zpožděným callbackem jsme ráno objevili v logu a touto dobou je již opraven. Děkujeme za nahlášení.
Co se týče ukončování hovorů, tak tam se vrací vždy jen pozitiví odpověď, protože se z API posílá do ústředny jen požadavek na ukončení hovoru, ale není tam žádná zpětná vazba, pokud by se neměl hovor z nějakého důvodu zavěsit. Zkusím zjistit od kolegy, proč se hovory korektně nezavěšují.
problém se zpožděným callbackem jsme ráno objevili v logu a touto dobou je již opraven. Děkujeme za nahlášení.
Co se týče ukončování hovorů, tak tam se vrací vždy jen pozitiví odpověď, protože se z API posílá do ústředny jen požadavek na ukončení hovoru, ale není tam žádná zpětná vazba, pokud by se neměl hovor z nějakého důvodu zavěsit. Zkusím zjistit od kolegy, proč se hovory korektně nezavěšují.
Re: Problémy s API - ukončování hovorů a zpožděný callback
Dobry den,
porad stejny stav: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=18&t=2468#p19850
porad stejny stav: http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=18&t=2468#p19850
Re: Problémy s API - ukončování hovorů a zpožděný callback
Perfektní, už funguje všechno, díky
Re: Problémy s API - ukončování hovorů a zpožděný callback
Dobry den.
Ano uz je cca. 10 dni nova metoda, zapomel jsem to sem napsat.
Ano uz je cca. 10 dni nova metoda, zapomel jsem to sem napsat.