Hlasová schránka

Potíže a možnosti při volání ze sim karet Odorik.cz
Odpovědět
bm0
Příspěvky: 5
Registrován: stř 01. říj 2014 15:13:39

Hlasová schránka

Příspěvek od bm0 »

Dobrý den,

nikde nemůžu najít informace, jak aktivovat hlasovou schránku na Odorik SIM. Může mi nekdo poradit?

Děkuji.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od xsouku04 »

Chcete zmeškané hovory dostávat raději na email, nebo si je poslechnout jak je běžné přímo na telefonu?

Běžný způsob je na vyžádání.
Viz citace z našeho eshopu:


3388 - volání do hlasové schránky - cena volání 0,59 Kč/min (aktivovat schránku k mobilnímu číslu je zatím možné jen na požádání )


Pokud chcete hlasový záznam dostat do mailu, pořiďte si vlastní 91011XXXX, to ihned pošlete do schránky pomocí speciálních čísel. Na číslo 91011XXXX pak hovor z mobilu přesměrujete pomocí podmíněného/nepodmíněné přesměrování.
V tomto případě budete za dobu nahrávání platit 0,59 Kč/min, poslání ne email je zdarma. Může být vhodné, např. pokud jste v zahraničí.
helmut.niederman
Příspěvky: 1012
Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od helmut.niederman »

xsouku04 píše:Chcete zmeškané hovory dostávat raději na email, nebo si je poslechnout jak je běžné přímo na telefonu?

Běžný způsob je na vyžádání.
Viz citace z našeho eshopu:


3388 - volání do hlasové schránky - cena volání 0,59 Kč/min (aktivovat schránku k mobilnímu číslu je zatím možné jen na požádání )


Pokud chcete hlasový záznam dostat do mailu, pořiďte si vlastní 91011XXXX, to ihned pošlete do schránky pomocí speciálních čísel. Na číslo 91011XXXX pak hovor z mobilu přesměrujete pomocí podmíněného/nepodmíněné přesměrování.
V tomto případě budete za dobu nahrávání platit 0,59 Kč/min, poslání ne email je zdarma. Může být vhodné, např. pokud jste v zahraničí.
Takže rozumím tomu, pokud bych chtěl dostávat hlasové zprávy do schránky a vyzvedávat si je na čísle 3388 musím o to požádat pracovníky call centra Odoriku ale bohužel zároveň tím dojde k vypojení služby zmeškané hovory ? A proč není možné hlasovou schránku na čísle 3388 aktivovat přes účet Odorik ?
mobilemanic
Příspěvky: 486
Registrován: čtv 10. říj 2013 10:20:15

Re: Hlasová schránka

Příspěvek od mobilemanic »

helmut.niederman píše:Takže rozumím tomu, pokud bych chtěl dostávat hlasové zprávy do schránky a vyzvedávat si je na čísle 3388 musím o to požádat pracovníky call centra Odoriku ale bohužel zároveň tím dojde k vypojení služby zmeškané hovory ? A proč není možné hlasovou schránku na čísle 3388 aktivovat přes účet Odorik ?
Třeba proto, že implementovat to by byla ztráta času, když o tuhle službu nikdo nestojí...? :-D
Odpovědět