Stránka 1 z 1
Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 8:46:45
od urbik81
Dobrý den, čistě náhodou (či spíše z pohodlnosti, kdy jsem měl po ruce internet, ale ne svůj mobil) jsem si všiml, že se mi ve výpise hovorů linky ****** neobjevil zmeškaný hovor na číslo +420 226 510 550 (mBanka - nabízení produktů) ze dne 18.11.2014 v čase 17:48.
Je zajímavé, že předchozí přijatý hovor (13.11.2014 15:43 v délce 49s) i odchozí (20.11.2014 8:39) se ve výpise vyskytly. Jedná se o nepodchycený krátkodobý výpadek služby nebo něco složitějšího? Děkuji, O. Urban
Re: Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 9:35:20
od MaT
A ta linka je klasická VoIP, nebo na SIM kartu? Už se to tu myslím řešilo, že u SIM karet se od GTS ta informace o tom, že někdo volal, k Odorikovi nějak nedostává, nebo s tím byly nějaké problémy...
Re: Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 9:37:48
od xsouku04
urbik81 píše:Dobrý den, čistě náhodou (či spíše z pohodlnosti, kdy jsem měl po ruce internet, ale ne svůj mobil) jsem si všiml, že se mi ve výpise hovorů linky 706175 neobjevil zmeškaný hovor na číslo +420 226 510 550 (mBanka - nabízení produktů) ze dne 18.11.2014 v čase 17:48.
Je zajímavé, že předchozí přijatý hovor (13.11.2014 15:43 v délce 49s) i odchozí (20.11.2014 8:39) se ve výpise vyskytly. Jedná se o nepodchycený krátkodobý výpadek služby nebo něco složitějšího? Děkuji, O. Urban
Bohužel T-mobile nám zmeškané hovory nepředává. Příchozí hovory na mobil nejdou přes nás, takže je nemáme jak zjistit.
Re: Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 12:35:02
od MaT
Ale je fakt, že zrovna dnes jsem měl takto jeden zmeškaný hovor na mobil a přišel mi e-mail s upozorněním - dříve myslím tyto maily nechodily, ale není to tak dávno, co jsem si zapnul informační SMS o zmeškaných hovorech (když je telefon vypnutý). Je možné, že by to nějak souviselo s tím?
Ve výpisu hovorů ale tento tento zmeškaný hovor žádný záznam nemá. Jelikož ale tyto e-maily chodí z adresy
zmeskane@odorik.cz, čekal bych, že nějak se k Vám ta informace dostat musí...
Re: Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 18:39:51
od xsouku04
MaT píše:Ale je fakt, že zrovna dnes jsem měl takto jeden zmeškaný hovor na mobil a přišel mi e-mail s upozorněním - dříve myslím tyto maily nechodily, ale není to tak dávno, co jsem si zapnul informační SMS o zmeškaných hovorech (když je telefon vypnutý). Je možné, že by to nějak souviselo s tím?
Ve výpisu hovorů ale tento tento zmeškaný hovor žádný záznam nemá. Jelikož ale tyto e-maily chodí z adresy
zmeskane@odorik.cz, čekal bych, že nějak se k Vám ta informace dostat musí...
Emaily o zmeškaných hovorech chodí jen u VoIP linek uvnitř sítě.
Pokud jste často mimo signál nebo s vypnutým telefonem, můžete toho docílit tak, že si zapnete podmíněné přesměrování na nomadické číslo a poté na nepřihlášenou linku Odorik, u které máte nastaven email.
Re: Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 19:15:38
od urbik81
MaT píše:A ta linka je klasická VoIP, nebo na SIM kartu? Už se to tu myslím řešilo, že u SIM karet se od GTS ta informace o tom, že někdo volal, k Odorikovi nějak nedostává, nebo s tím byly nějaké problémy...
Jedná se o SIM kartu. Když o tom tak přemýšlím, máte pravdu, asi jsem na zmeškaný hovor na mobilu nikdy nebyl upozorněn. Vše se týkalo jen pevné linky a tam mi upozornění e-mailem chodí bez problémů, stejně jako se objevují ve výpisech hovorů. Omlouvám se, neuvědomil jsem si to. Ale bylo by to fajn:)
Jinak v rozhraní Odorika mám u linky pro SIM kartu zaškrtnuto "SMS o zmeškaných hovorech: Ano", ale stejně mi nikdy žádná nepřišla. Možná to bude tím, že mám nastaveno podmíněné přesměrování na pevnou linku při nedostupnosti mobilního signálu, nevím? A bez signálu i v 21. století kousek od Prahy, bohužel, bývám poměrně pravidelně:(
Re: Chybějící zmeškaný hovor v seznamu volání
Napsal: čtv 20. lis 2014 19:22:20
od xsouku04
Ano, ta sms se uplatní, jen když jste mimo signál nebo máte vypnutý telefon. Jiné zmeškané hovory vidíte na telefonu, tak není sms potřeba.
Pokud použijete podmíněné přesměrování pro případ nedostupnosti, SMS se nepošle nikdy. V tom případě prosím tu volbu vypněte, protože za aktivní posílání SMS platíme cca 4 Kč/měsíc.
O zmeškaných hovorech v případě nedostupnosti si můžete díky podmíněnému přesměrování nechat posílat emaily.