Re: Vysvětlení výpisu hovorů
Napsal: stř 04. bře 2015 10:47:44
Dnes (tedy vlastně včera večer) jsme vylepšili onu bublinu, co vyjede poté, co najedete myší na délku hovoru.
Je tam více informací o hovoru. Je tedy možné rozpoznat jednotlivé typy hovoru.
Nyní ještě uvažujeme o barevném odlišení. Tím bychom vybarvovali sloupeček "směr volání".
Typy "hovorů" jsou:
Předpokládáme, že tyto informace mohou pomoci v orientaci našich zákazníků ve výpise hovorů. A snad budou tak zákazníci schopni přesněji hlásit případné problémy (které se např. vyskytují jen u jednoho typu hovorů a pod.).
Typy:
hovor, callback, fax, služba virtuální volací karty, SMS z webu a neznámý se ve výpise objevují ihned, ostatní záznamy vždy s alespoň 3/4 hodinovým zpožděním, které někdy může být i vyšší.
Je tam více informací o hovoru. Je tedy možné rozpoznat jednotlivé typy hovoru.
Nyní ještě uvažujeme o barevném odlišení. Tím bychom vybarvovali sloupeček "směr volání".
Typy "hovorů" jsou:
Kód: Vybrat vše
hovor
callback - objednané zpětné volání
fax - hovor přes faxový server. Aby byl hovor označen jako fax, je třeba nastavit linku jako faxovou v paralelním zvonění.
hovor v síti T-Mobile (nešel přes ústřednu Odorik.cz) - všechny příchozí hovory na simkartu, z odchozích např. na tísňové hovory ze SIM, nebo hovor s balíčkem VPN
MMS z/na SIM (T-Mobile)
SMS z/na SIM (T-Mobile)
hovor v roamingu (T-Mobile)
MMS v roamingu (T-Mobile)
SMS v roamingu (T-Mobile)
služba virtuální volací karty - hovory např. přes číslo 822333444 nebo *8223004
SMS z webu - nebo přes api
neznámý
Typy:
hovor, callback, fax, služba virtuální volací karty, SMS z webu a neznámý se ve výpise objevují ihned, ostatní záznamy vždy s alespoň 3/4 hodinovým zpožděním, které někdy může být i vyšší.