Ta SMS je za 1.25Kč pro objednání hovoru z Odorik callback, protože je posílána na číslo jiného operátora, ne naše Odoričí.Kass píše:Ano, tyto aplikace jsem již taky objevil. Obě fungují buď přes internet, nebo pomoci poslání sms. Pokud však nebudu moct použít internet, zbývá jen sms, což může hovor zbytečně prodražit.
Tedy jestli dobře chápu tak minutový hovor odorik mobil > mobil stojí 1,49 kč
Minutový hovor callback odorik mobil > mobil stojí 1,18 kč + sms 0,59 kč = 1,77 kč. Nepočítám teď cenu sms u jiných operátorů (1,20 kč a podobně)
Kratší hovor to zbytečně prodraží.
Ale nevidím důvod, proč objednávat hovor přes SMS. Při dnešním pokrytí pravděpodobně neexistuje místo, kde byste neměl k dispozici na naší SIM kartě data. Množství dat, která se objednáním callbacku spotřebují, jsou téměř zanedbatelná a věřím, že i při hodně slabém signálu budou stačit projít v určeném čase. V této aplikaci tedy způsob objednání callbacku SMSkou je opravdu jako nouzové řešení nebo se hodí např. v roamingu, kde si nechcete pouštět data, aby se Vám "nezbláznil" telefon.
Já na svém Samsungu S4 to mám přesně obráceně. Po výběru GSM se mi zobrazí nabídka Odorik callback nebo mého operátora a Zoiper linky mi to nabízí hned v první nabídce. Ale jsem zvyklá Zoiper pouštět pouze tehdy, když chci z něj volat, neběží mi na pozadí. Zkuste si pohrát s možnostmi integrace vytáčení jak v Odorik callback, tak v Zoiperu. V každém telefonu to může být jiné.Kass píše: Rozhodl jsem se tedy o kompromis. Často volané kontakty nastavím do přednastavených a na zbytek aplikaci Odorik callback.
Avšak po instalaci právě Odorik callback se mi zkomplikovala volání kontaktů.
Pro voip mám v telefonu nyní nainstalován Zoiper. Když jsem v adresáři klik na volat kontakt oběvila se mi nabídka zda volat přes gsm, nebo odorik.cz. Ted však po instalaci Odorik callback se nejdřív objeví nabídka ať zvolím Odorik callback nebo gsm hovor, když zadám gsm hovor objevíse tatáž nabídka jestě jednou, až teď když kliknu na gsm hovor objeví se nabídka zda volat přes gsm nebo odorik. Nemluvím o tom že každou volbu musím ještě potvrdit tlačítkem "pouze jednou".
Nemáte zkušenosti s tím jak Zoiper implementovat do té první nabídky? Pak bych mohl vypnout dialer integration přímo v Zoiperu a problém by tak mohl ustal