Stránka 1 z 1
Rozdílné Call ID v záznamu hovoru na e-mailu a v API
Napsal: čtv 22. led 2015 15:22:15
od viktor
Dobrý den,
na e-mail se záznamem hovoru dostáváme text ve tvaru:
Kód: Vybrat vše
Odorik monitor hovoru
Call-Id: SDj2lr301-50c2d8530f04a55cb6a156da48138efd-vrvvfv3
Při dotazu na výpis hovorů přes API je ale ID hovoru ve tvaru:
Je nějaká možnost, jak daná ID spojit dohromady? Není Call-Id v e-mailu pouze nějaká forma hashe?
Re: Rozdílné Call ID v záznamu hovoru na e-mailu a v API
Napsal: čtv 22. led 2015 15:30:51
od xsouku04
To jsou dvě různá id. To první je id z hlaviček SIP, to druhé id v naší databázi.
Problém trochu je, že to id z databáze není ještě v okamžiku odesílání tohoto emailu známo.
Tedy řešením by mohlo být dovolit přes api stahovat i sipcallid in a sipcallid out pro příchozí a odchozí větev hovoru.
I SIP id by také mělo být unikátní, je to výmysl těch, co přišli se SIP standardem.
Přidáme možnost si z API stáhnout i tohle SIP CALL ID obou částí hovorů, aby bylo možné spárovat výpisy hovorů s nahrávkami.
Re: Rozdílné Call ID v záznamu hovoru na e-mailu a v API
Napsal: sob 24. led 2015 14:51:33
od viktor
To je super zpráva. Aktuálně to párujeme podle času, ale při více hovorech najednou v téměř stejnou dobu už jsme měli některé nahrávky spárovány chybně, takže přes toto ID to bude jednoznačné.
Re: Rozdílné Call ID v záznamu hovoru na e-mailu a v API
Napsal: stř 11. úno 2015 13:17:46
od Largon
Dobrý den,
dnes jsme to nasadili do API. Z důvodů zachování zpětné kompatibility jsme přidali nepovinný parametr sip_ids, který po nastavení na "true" vrací dva nově přidané atributy hovoru sip_in_call_id a sip_out_call_id. Až se jednou dopracujeme k Odorik API v2, tak už to bude standardní součástí informací o hovoru.