Stránka 2 z 2

Re: roaming

Napsal: stř 11. bře 2015 20:01:00
od helmut.niederman
Largon píše:Nějaké informace, jak to funguje, se dají vyčíst z Wikipedie: http://en.wikipedia.org/wiki/Network_sw ... _subsystem

Konkrétně implementované procedury u VLR:
To purge the subscriber record if a subscriber becomes inactive whilst in the area of a VLR. The VLR deletes the subscriber's data after a fixed time period of inactivity and informs the HLR (e.g., when the phone has been switched off and left off or when the subscriber has moved to an area with no coverage for a long time).
Děkuji mockrát, bohužel neumím moc perfektně anlicky :oops: Nedají se ty informace z wikipedie sehnat v češtině bez použití Google translatoru, ten to úplně blbě překládá a není tomu rozumět :idea: :?:

Re: roaming

Napsal: stř 11. bře 2015 21:28:33
od xtonda
Zrovna tahle stránka má rozsahově i obsahově srovnatelnou českou verzi. Velmi zjednodušeně řečeno telefon se musí síti periodicky hlásit, pokud se neohlásí je odhlášen. V prvním případě byl telefon ještě registrován v polské síti a ta ho při příchozím hovoru zkoušela vyhledat, když neuspěla dala svojí hlášku. V druhém případě už byl telefon polskou sítí odhlášen a ta to logicky dala vědět domovské síti, takže hlášku o nedostupnosti dala rovnou domovská síť.

Re: roaming

Napsal: úte 09. srp 2016 20:06:57
od JMÉNO ODORIK
Dozvěděl jsem se v tomto vláknu, že zpracování dodatku ke smlouvě trvá cca 3 dny a že o něm budu informován. Nicméně není mi jasné, odkdy bude následně aktivovaný roaming funkční. Od dalšího dne po aktivaci, nebo až od dalšího měsíce ? Děkuji za upřesnění.

Re: roaming

Napsal: úte 09. srp 2016 20:30:46
od xsouku04
JMÉNO ODORIK píše:Dozvěděl jsem se v tomto vláknu, že zpracování dodatku ke smlouvě trvá cca 3 dny a že o něm budu informován. Nicméně není mi jasné, odkdy bude následně aktivovaný roaming funkční. Od dalšího dne po aktivaci, nebo až od dalšího měsíce ? Děkuji za upřesnění.
V době, kdy vás informujeme, že dodatek je ke smlouvě již aktivní, si roaming můžete nastavit sám na webovém rozhraní a doba, než se změny projeví, je cca 5 minut. Tedy pokud nemá T-mobile výpadek nebo odstávku.

Re: roaming

Napsal: pát 12. srp 2016 11:58:57
od synerx
Dobrý den,
odjíždím do zahraničí, podepsal jsem dodatek, přišel mě potvrzující email:

"na základě Vaší žádosti Vám byla zapnuta možnost aktivovat si roaming - roaming si je nutné nejprve zapnout ve Vašem uživatelském rozhraní (v záložce "vlastní telefonní číslo/příchozí hovory/přístupová čísla" // "vlastní telefonní číslo"), kde Vám teď přibyla možnost roamingu s odchozími hovory. Aktivace premium SMS je dostupná na stejném místě. Roaming i premium SMS si aktivujete nezávisle na sobě ve Vašem rozhraní pro každou linku zvlášť. "

V uživatelském nastavení žádnou možnost "roaming s odchozími hovory" nevidím?

Tak jsem aktivoval "roaming jen evropa a okolí". Budou mě teď fungovat odchozí hovory???
Nepřišla mě žádná potvrzující SMS o aktivci roamingu, příjde nějaká???

Děkuji za odpovědi

Re: roaming

Napsal: úte 20. zář 2016 10:25:17
od misa
synerx píše:Dobrý den,
odjíždím do zahraničí, podepsal jsem dodatek, přišel mě potvrzující email:

"na základě Vaší žádosti Vám byla zapnuta možnost aktivovat si roaming - roaming si je nutné nejprve zapnout ve Vašem uživatelském rozhraní (v záložce "vlastní telefonní číslo/příchozí hovory/přístupová čísla" // "vlastní telefonní číslo"), kde Vám teď přibyla možnost roamingu s odchozími hovory. Aktivace premium SMS je dostupná na stejném místě. Roaming i premium SMS si aktivujete nezávisle na sobě ve Vašem rozhraní pro každou linku zvlášť. "

V uživatelském nastavení žádnou možnost "roaming s odchozími hovory" nevidím?

Tak jsem aktivoval "roaming jen evropa a okolí". Budou mě teď fungovat odchozí hovory???
Nepřišla mě žádná potvrzující SMS o aktivci roamingu, příjde nějaká???

Děkuji za odpovědi

Dobrý den,

děkujeme za upozornění, text mailu změníme. Rozhraní se totiž v poslední době lehce měnilo a e-mail zůstal původní.