Stránka 1 z 1

Zpřehlednění výpisu hovorů

Napsal: úte 21. črc 2015 10:32:27
od Kristovec
Udělám jeden callback a objeví se tři hovory,u roamingu ještě víc.Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?

Re: Zpřehlednění výpisu hovorů

Napsal: úte 21. črc 2015 18:29:59
od jlo
Kristovec píše:Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
Prosím, toto opravdu nikoli - respektive, pokud ano, tak jen jako volitelnou možnost. Já chci vidět, jak je právě např. při callbacku vytvořena konečná cena hovoru (tedy kde mne ev. obírají o peníze) a velmi oceňuji, že Odorik tyhle informace před zákazníkem netají. Myslím, že v tom nejsem sám. Jakmile by se objevil jeden řádek „callback X CZK“, půvab celé věci mizí.

Re: Zpřehlednění výpisu hovorů

Napsal: úte 21. črc 2015 19:42:42
od xsouku04
Kristovec píše:Udělám jeden callback a objeví se tři hovory,u roamingu ještě víc.Dalo by se zavést ve výpisu sloupek DRUH HOVORU?
Tedy - VoIP,GSM,Callback,Roaming s tím,že by na jeden hovor stačil jen jeden řádek?
Typ hovor se objeví v informační okénku, které se objeví, když myší najedete na délku hovoru.
Viz obrázek. To je zde hlavně kvůli této někdy obtížně orientaci, co je to vlastně přesně za hovor.