T-mobile reagoval na nahlášený problém tak, že o tom ví a na nápravě pracuje.dracek píše:Také mi nefunguje internet u SIMky Odoriku, druhá SIMka od T-mobile jede v pohodě.
Bylo by dobré mít při třídenním výpadku služeby informaci na hlavní stránce s aktuálními podrobnostmi o délce výpadku, příčině, odhadem vyřešení a jeho ukončení, ať víme, že se opět dá na data spolehnout. Chápu, že za výpadek může někdo jiný, ale odpověď na hotline Odoriku "To je někde u T-mobile, nevíme, co to je, zkuste to zas dnes nebo zítra" není moc profesionální...
Roman
Na mojí osobní SIM mi cca od 15:00 internet už funguje. Nyní jsem si k tomu vyžádal další informace.
Předpokládám, že se tento výpadek týká jen virtuálů pod "gts" i když ani to nemám potvrzené. Tedy těch spíše menších virtuálů v síti T-mobile.
Předpokládám, že se polámala nějaká "černá krabička", které nikdo moc nerozumí ani neví co lze od ní dále čekat.
Na facebook stránce Gomobil je jeden nezodpovězený příspěvek, který tvrdí, že data dnes v 11 hodin nejedou.
https://www.facebook.com/gomobil.cz Na to že gomobil se chlubí údajně 25 tisíci zákazníky je na facebooku při takovém výpadku docela pusto. Ale možné to asi je.