Souhlasím. Opakovaně jsem to takto viděl i sám implementoval - s tím, že implicitní volba bývá/byla „ano, poslat kopii“ (důvod: škoda, která vznikne tím, že to někdo zapomene odškrtnout, tj. přijde mu e-mail navíc, je menší, než škoda, která vznikne tím, že to někdo zapomene zaškrtnout, tj. ztratí informaci o tom, kdy se ptal a jak popsal problém).xsouku04 píše:To je asi dobrý kompromis. Ono dobře popsat problém je často docela fuška, kterou si může chtít odesilatel uchovat i pro sebe. Taky bude chtít mít přehled o tom, jak a kdy přesně problém hlásil.MaT píše:Tak já bych měl ještě jeden konstruktivní nápad. A i myslím celkem snadný na implementaci. Do kontaktního formuláře přidat vedle kolonky pro e-mail uživatele (=toho, co klade dotaz) zaškrtávátko, u kterého by bylo: "Poslat kopii zprávy/dotazu". Není to myšlenka zase tak originální - už jsem jí také někde viděl. V defaultu bude nezaškrtnuto, kdo to bude chtít, tak si to zaškrtne. A já se přiznám, že bych si to v některých případech zaškrtl také. E-maily moc nemažu a právě někdy si třeba nejsem jistý, jestli jsem se už na něco ptal nebo ne. Proto mám i raději, když někdo rovnou dá mailovou adresu a ne jen nějaký mailový formulář. Můžu si prostě projít historii - na co přesně jsem se ptal, jaké detaily jsem uvedl, jestli jsem na něco nezapomněl - a jestli odpověď, co jsem pak dostal, byla tudíž adekvátní...
Kopie dotazu do mejlu
Re: Kopie dotazu do mejlu
Re: Kopie dotazu do mejlu
Ok, co by bylo jako default, to už samozřejmě závisí na vkusu každého soudruha, já to navrhoval schválně takto, protože mi přišlo, že pan Soukup spíš nechce spamovat a bude to asi on, kdo v tomto tvoří pravidla.