DuckDaffy píše:Samoobsluha Vodafone pravda neoplývá rychlostí (a není to ani linkou ani počítačem), ale její struktura, přehlednost a dostupné nápovědy u většiny položek z ní činí nástroj velmi účinný.
Oproti Odoriku bych řekl, že tam mají řadu jiných nastavení, které zase nemá Odorik, například varovací SMS v roamingu o dosažení nějakých limitů, SMS e-mail, info SMS o ceně hovoru/SMS a řada dalších drobností, které však na možnosti přesměrovávání linek a paralelní zvonění u Odorika nemají, o tom žádná. Celkovým rozsahem jsou však dle mého soudu obě služby ekvivalentní.
Vadilo mi tam jen to, že jsem si těch cca 8 změn v nastavení musel aktivovat takřka po jednom (a vždy přišla potvrzovací SMS), protože změny vzájemně kolidovaly a nešlo jich udělat více najednou.
Mají tam také své mouchy, například v přehledovém menu selský součet cen tarifu, služeb a slev nedává výslednou částku, protože zapomněli započíst slevu za internet, což jsme už řešili s infolinkou a podnět pro nápravu byl zadán. Jsem teď zvědav na jejich reakční dobu nápravy, protože bych se vsadil skoro o cokoliv, že vy byste to spravili do druhého dne, ale oni to tam asi nebudou mít snad ani za měsíc...
Mimochodem, na jejich Android aplikaci mě dostalo to, že jsem se dozvěděl, když jsem kdysi vyjednával o lepším internetovém tarifu, že "Žádost o ukončení služeb - Consumer Plánuje", a poslední bylo "Consumer MNP s ČVOP".
Na toto jsem ve webové verzi nenarazil, zajímavé.
Jako inspiraci pro vás bych určitě doporučil vizuál jako takový, ten je opravdu moderní, lehký a přehledný, strukturu už třeba úplně ne, ale i nápovědu (nejen kontextovou) tam mají fakt parádní. Moje orientace 95 %, pochopení nápověd 100 %, dosažení cílů 100 %, potřeba operátora 5 %, vnímané bezpečí 95 %, spolehlivost všech informací a nastavení účtu 98 % (viz info o slevách výše plus ještě jedna drobnost).
Rozhodně se mi líbilo rozklikávání jednotlivých položek pro jejich změnu, hodně to přidává na zpřehlednění.
Jinak samozřejmě chápu, že porovnávat Odorik a Vodafone je troufalé, ale nemyslím si, že množství zaměstnanců, poboček nebo zákazníků musí nutně určovat kvalitu vizuální komunikace.