Suspendování SIM
Napsal: ned 06. bře 2016 14:24:30
Dobrý den. Byla mi suspendována SIM. Měl jsem 2 týdny zápornou hodnotu (na začátku -5 Kč). Nyní mám již plusovou něco přes den ale desuspendace se nekonala.
Bylo by možné do vašich automatizačních scriptů, které hlídají NEDOSTATKY zakomponovat také automatický skript, který hlídá DOSTATKY?..že když má váš klient nabitý kredit, nebo napravený jiný "hříšek" tak aby se omezení automaticky odstranilo? Nebo se karta automaticky znovu aktivovala?
Velice nepraktické, když někdo odjede na dovolenou, používá místní SIM, vrátí se a služby jsou kaput. Mezitím veškeré služby spojené s číslem jako přesměrování apod. nefungují a stojí mu celý provoz klientely ať už firmy, nebo jen osobní fungování. Tlačítko pro aktivaci karty jen přinjese hlášku "Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou" a musí čekat a čekat. Na blokování SIM uživatel čekat nemusí a je mu to provedeno zcela bezplatně a bez vědomí uživatele, tedy pokud nemá předem nastudované tam kde to píšete. Stejně tak bezplatné a bez vědomí uživatele bych uvítal tedy opětné aktivování. Vidím v tom drtivý nepoměr. A další dotaz: Když si nabiji kredit na 100 000,- budou mi účtovány ještě nějaké další poplatky než zmíněné denní poplatky za SIM za to, že to opět není takzvaně "normální"? Nebo že nejsem normální uživatel a nedobíjím si kredit tak jako "normální" uživatelé? Děkuji předem za odpověď.
Další podotázku mám, zda byste mi mohli vypsat nebo dát odkaz kde jsou sepsána všechna omezení ohledně jakékoliv činnosti, kteoru považujete za takovou, která vede k blokaci jakékoliv vaší služby. A jaký je optimální asi poplatek nebo částka, která mi bude GARANTOVAT, a pak částka nebo limit včetně časových rozpětí, která je "ohleduplně přiměřená", že i přes její "porušení" nedojde k okamžité likvidaci služeb. Když si nabiji kredit na 100 000,- nebo rovnou několik miliard, tak to bude dostatečná částka, aby mi to alespoň rok v kuse fungovalo?
Bylo by možné do vašich automatizačních scriptů, které hlídají NEDOSTATKY zakomponovat také automatický skript, který hlídá DOSTATKY?..že když má váš klient nabitý kredit, nebo napravený jiný "hříšek" tak aby se omezení automaticky odstranilo? Nebo se karta automaticky znovu aktivovala?
Velice nepraktické, když někdo odjede na dovolenou, používá místní SIM, vrátí se a služby jsou kaput. Mezitím veškeré služby spojené s číslem jako přesměrování apod. nefungují a stojí mu celý provoz klientely ať už firmy, nebo jen osobní fungování. Tlačítko pro aktivaci karty jen přinjese hlášku "Momentálně nelze provádět operace se SIM kartou" a musí čekat a čekat. Na blokování SIM uživatel čekat nemusí a je mu to provedeno zcela bezplatně a bez vědomí uživatele, tedy pokud nemá předem nastudované tam kde to píšete. Stejně tak bezplatné a bez vědomí uživatele bych uvítal tedy opětné aktivování. Vidím v tom drtivý nepoměr. A další dotaz: Když si nabiji kredit na 100 000,- budou mi účtovány ještě nějaké další poplatky než zmíněné denní poplatky za SIM za to, že to opět není takzvaně "normální"? Nebo že nejsem normální uživatel a nedobíjím si kredit tak jako "normální" uživatelé? Děkuji předem za odpověď.
Další podotázku mám, zda byste mi mohli vypsat nebo dát odkaz kde jsou sepsána všechna omezení ohledně jakékoliv činnosti, kteoru považujete za takovou, která vede k blokaci jakékoliv vaší služby. A jaký je optimální asi poplatek nebo částka, která mi bude GARANTOVAT, a pak částka nebo limit včetně časových rozpětí, která je "ohleduplně přiměřená", že i přes její "porušení" nedojde k okamžité likvidaci služeb. Když si nabiji kredit na 100 000,- nebo rovnou několik miliard, tak to bude dostatečná částka, aby mi to alespoň rok v kuse fungovalo?