Tatinek2 píše:Tak začnem:
účet - ty co tam jsou tak je nejlépe smazat. Nebudou se pak motat.
Uživatelské jméno - číslo linky
doména - sip.odorik.cz
další položka - číslo linky
další položka - heslo
server - sip.odorik.cz
servery -
proxy adresa - sip.odorik.cz
proxy port - 5060
registrační adresa - sip.odorik.cz
registracní port - 5060
transport - UDP
Konfigurace - to co tam je
xcap root - nic
Včera jsem si vyzvedl E52 ze záručního servisu Vodafone,
kde byla proto že baterie nevydrží víc jak 8 hodin s vyjádřením jejich autorozovaného servisu Arvato že telefon je v pořadku. Dnes jsem jej vrátil, protože mi během dne dvakrát klekla baterka. Tentokrát byl Vodafone vstřícnější a zapůjčil mi mobil
N73, ale jak jsem zjistil nemohu na něj nainstalovat snad nic co by podporovalo VoIP a Odorik. Sice má SIP v nastavení, ale ten není podporovaný. Skype, Fring, Nimbuzz, i když se mi podaří je stáhnout, nejdou otevřít s hláškou o nekompatibilitě.
Přes výhružku si mi podařilo nainstalovat
MobiFlo, ale zjistil jsem, že
v Edit account už nejde nastavit server na sip.odorik.cz, protože aplikace dává na výběr ze čtyř možností Serveru: sip.freeminutes.co.za, sip.iflo.co.za, sip.mobiflo.co.za, a sip.phonesoftware.co.za.
Tím se stane, že můj account je
číslo linky @ jeden ze zaškrtnutých serverů
Zná někdo fígl jak to obejít? Nebo nějaký jiný způsob jak využít Odorik na N73 než mi Arvato vrátí E52?
Po čvrté reklamaci kterou neuznali jsem měl nárok na výměnu telefonu. Bohužel E52 už nemají v nabídce, z Nokií už jen C5 která nemá SIP, takže, pokud jí nemají někde ve výprodeji a protože nepředpokládám že by mi dali dražší Nokii 700 nebo N9, mě možná donutí přejít na Android.
Zpětné volání přece jen není to pravé, součtem dvojího volání se míjí s efektivností a účelem proč mít VoIP.