Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od megacruiser »

Zdravím Vás, nyní se zdá, že už je vše naprosto v pořádku. Co se týká proběhnutí registrace až do konce s tím, že nedošlo k zaslání SMS ani se nic neuložilo do databáze, k tomu dojít rozhodně nemělo. U každé, i pokažené registrace se alespoň něco do tabulky s pokaženými clipy uloží. Zřejmě to byl nějaký hodně přechodný problém, který by se už neměl opakovat.
Spokojený zákazník

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od Spokojený zákazník »

Dobrý den, mám u vás číslo mého mobilu registrováno tím Clipem a dočetl jsem se, že bude ta ověřovací SMS chodit každého čtvrt roku, pokud nedoložím nějakým dokumentem, že jsem vlastník. Chtěl bych to doložit. Stačí třeba zaslat e-mailem nascanovanou fakturu od toho čísla ? Na jaký e-mail to mohu prosím případně zaslat? Děkuji. :P
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od xsouku04 »

Bohužel vyjímky dělat nemůžeme, jde o to, že pokud je to plně automatizované, nevznikají chyby.
Čísla navíc poměrně snadno mohou měnit majitele. A valstně i účet Odorik.cz může změnit majitele.
Zadat ale kód na webu, který vám přijde sms zprávou není nic čemu by se bylo třeba vyhnout.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše:Bohužel vyjímky dělat nemůžeme, jde o to, že pokud je to plně automatizované, nevznikají chyby.
Čísla navíc poměrně snadno mohou měnit majitele. A valstně i účet Odorik.cz může změnit majitele.
Zadat ale kód na webu, který vám přijde sms zprávou není nic čemu by se bylo třeba vyhnout.
No, pak ovšem neměl vůbec miniTEL/Odorik vypouštět informaci o možnosti odstranit následné autorizace tím, že se "věrohodným způsobem" doloží dispoziční právo k již jednou ověřenému číslu.

(Druhá věc je ta, že když mojí mámě přijde na mobil nějaká SMS, dozví se její obsah zpravidla až tak po týdnu, když někdo přijede a přečte jí ji. Sama to nedokáže, protože prostě na to již nevídí. Mezitím už celkem jistě proběhou všechny "bezpečnostní" lhůty pro zadání kódů. Tzv. seniorský mobil se v tomto ohledu bohužel ukázal zcela k ničemu. Jistě není jediná seniorka, kdo je "napůl slepý". Původní myšlenka, že u ověřených mobilů to nebude následná autorizace již potřeba, problém eliminovala. Ne že by mne to zrovna pálilo, ale i s tím je dobré počítat. )
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8160
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od xsouku04 »

Děkuji za upozornění. O tomto prohlášení jsem nevěděl. Nyní jsem to probral s kolegou. Prohlášení odděláme, nicméně u těch lidí, kteří dokument již poslali při ověřování bude k tomu přihlídnuto, je to na to nachystané. Pokud by to pro někoho bylo velmi důležité, jako případ babičky co nečte sms, může nám to poslat i nadále. Je to již naprogramované. Jen jsem se chtěl vyhnout ručnímu zpracovávání a uchovávání dokumentů jako nějaký úředník.
Pokud ale má někdo firemní účet s více linkami, který každodenně využívá, nepředpokládám, že bychom při jedné ztracené smsce změnili caller id, bez pokusu dotyčného kontaktovat.
ViR
Příspěvky: 1327
Registrován: sob 30. črc 2011 10:50:06

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od ViR »

xsouku04 píše: Pokud by to pro někoho bylo velmi důležité, jako případ babičky co nečte sms, může nám to poslat i nadále. Je to již naprogramované. Jen jsem se chtěl vyhnout ručnímu zpracovávání a uchovávání dokumentů jako nějaký úředník.
OK. Takto je to myslím v pořádku. Pro většinu lidí nebude problém, ty kódy znovu zadat. Ale prostě život je takový, že "výjimky potvrzují pravidlo", a je užitečné, je-li možné je udělat.
Návštěvník

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od Návštěvník »

Spokojený zákazník píše:Dobrý den, mám u vás číslo mého mobilu registrováno tím Clipem a dočetl jsem se, že bude ta ověřovací SMS chodit každého čtvrt roku, pokud nedoložím nějakým dokumentem, že jsem vlastník. Chtěl bych to doložit. Stačí třeba zaslat e-mailem nascanovanou fakturu od toho čísla ? Na jaký e-mail to mohu prosím případně zaslat? Děkuji. :P
Takže když si zaregistruji novou linku a budu na ní chtít dát CLI mého mobilního telefonu, tak mi bude každý tři měsíce chodit ověřovací SMS? To snad ne!? (Mám předplacenou kartu, nevím, jak doložit vlastnictví mého mobilního čísla).
Jak to tedy funguje? Je někde podrobný manuál?
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od Pitomec »

To je taková tragédie jednou za 3 měsíce někam vyťukat kód? :shock:
Obrázek
danik

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od danik »

Dobrý den,

jen pro ujisteni, ze jsem pochopil sluzbu dobre: po te, co si zridim sluzbu u Odoriku a zaregistruji mobil, budu volat pres VOIP (napr. pres nejaky VOIP telefon podoporujici SIP od me z domova), nicmene volanemu se zobrazi jako cislo hovoru muj mobilni telefon? Tzn. pokud napr. volany neodpovi, tak na zmeskany hovor bude odpovidat na me mobilni cislo?

chapu to dobre nebo tato sluzba nabizi neco jineho?

dekuji za odpoved
dan
Uživatelský avatar
Pitomec
Příspěvky: 2583
Registrován: ned 27. lis 2011 21:26:33
Bydliště: Brno

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od Pitomec »

Je to tak, jak píšeš.
Obrázek
Odpovědět