Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Podrobnější technické novinky a vůbec novinky a postřehy z VoIP.
cimrmara

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od cimrmara »

Na druhou Sms registrace probehla uspesne.Vse funkcni,spokojennost. :)
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od megacruiser »

Zdravím všechny a omlouvám se za problémy. Momentálně se snažím nasimulovat chybu, která nastává velmi zřídka, v naprosté většině případů vše probíhá bez problémů. Registrace CLIP, které byly tímto ovlivněny, samozřejmě dořešíme.
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od megacruiser »

Chyba byla odstraněna, CLIP by měl být nyní zcela v pořádku.
Návštěvník

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od Návštěvník »

megacruiser píše:Chyba byla odstraněna
Jen tak pro zajímavost, v čem to bylo (když pilotní provoz byl zcela bez problémů)? Odečítání času od žádosti o CLIP, jak tady někdo spekuloval?
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od megacruiser »

Chyba byla v něčem podobném - v porovnávání času zadání hesla uživatelem a času uloženého v DB - kdy uživatel obdržel SMS. Při interním testování jsem si tam přidal nějaké pomocné věci, z nichž jedna tam omylem zůstala. Byla tam ještě jedna nedokonalost - málo se hlídala nemožnost registrace veřejného čísla na linku, která už čekala na SMS s heslem, to je taky opraveno, takže žádná nekonzistence už nemůže nastat.
Žádná chyba by tam už být neměla, pokud by někdo přece je něco objevil, dejte mi vědět.

Ještě poznámka: Někdo se mě ptal, zda je možné pod jedním účtem registrovat např. na 3 linky 3 různé CLIPy. To samozřejmě možné je, počet není nijak omezen.
jeden uživatel

CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od jeden uživatel »

Super :-) tuto funkci poskytovala co vím zatím jen jedna jediná sploečnost. Tímto je odorik skutečně nejkomplexnější a nejšikovnější služba. Zároveň gratuluji i děkuji :-)
kubisek78
Příspěvky: 20
Registrován: pát 05. srp 2011 14:04:34

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od kubisek78 »

Tak a teď už to chce jen to, za co jste mne tady sepsuli, coby neetické, ale sami jste tuto "hranici" posunuli ještě mnohem dál :-)
A sice mít možnost odesílat z CLIP registrovaných telefonních čísel i SMS. Chtěl bych totiž manželce dát do mobilu Free SMS Sender, ale rozhodně si kvůli tomu nehodlám zakládat u Odoriku novej účet....
kubisek78
Příspěvky: 20
Registrován: pát 05. srp 2011 14:04:34

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od kubisek78 »

Už asi potřetí se snažím zaregistrovat CLIP pro druhé mobilní telefonní číslo na svém účtu, ale SMS zatím nikdy nepřišla (tel. č. 739 110 xxx). Je tam nějaké omezení na počet čísel / účet?
Uživatelský avatar
megacruiser
Administrátor
Příspěvky: 244
Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od megacruiser »

Zdravím Vás, omezení počtu registrovaných čísel na jeden účet není.
Pokus o registraci čísla 739 110 xxx máme v databázi jen jeden, SMS Vám teprve přijde.
Předchozí pokusy o registraci tohoto čísla nejsou vůbec v databázi, tudíž tyto předchozí registrace nebyly dokončeny (nedošlo k uložení do db ani poslání SMS). Není možné, že jste registroval jiné číslo a navíc pod jiným účtem?
kubisek78
Příspěvky: 20
Registrován: pát 05. srp 2011 14:04:34

Re: Registrace mobilního čísla - CLIP identifikace spuštěna

Příspěvek od kubisek78 »

megacruiser píše:Zdravím Vás, omezení počtu registrovaných čísel na jeden účet není.
Pokus o registraci čísla 739 110 xxx máme v databázi jen jeden, SMS Vám teprve přijde.
Předchozí pokusy o registraci tohoto čísla nejsou vůbec v databázi, tudíž tyto předchozí registrace nebyly dokončeny (nedošlo k uložení do db ani poslání SMS). Není možné, že jste registroval jiné číslo a navíc pod jiným účtem?
Ne-e, registrace vždy proběhla až do konce, pokaždé mi to napsalo, že mi zhruba do tří dnů přijde SMS, kterou mám následně zadat, ale pokaždé, když jsem se na tu stránku vrátil, nabídlo mi to novou registraci. Teď už to ale vypadá, že kód přijde, neboť mne systém vyzývá k zadání kódu, což před tím nedělal.
Odpovědět