Stránka 1 z 2

Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: pon 08. srp 2016 21:30:48
od skupyy
Zdravim, opet asi nejaka systemova chyba u zvuk.souboru se jmenem MoLR(cislo linky) a MoH. Vcera zadane nove zvuk.soubory se dodnes neprehravaji. Pouze stale dokola ty jiz drive nahrane. Vyzkouseno mnohokrat, takze urcite je nekde problem...

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: úte 09. srp 2016 9:34:46
od kovik
Dobry den, poslete mi prosim cislo linky a uctu. Proverim

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: úte 09. srp 2016 17:46:44
od kovik
Dobry den,
melo by to byt opravene.
Diky za spolupraci

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 0:54:12
od skupyy
Funguje, diky. Ted jeste aby Vodafone zjistil proc mi nejde presmerovat hovory z me sim vodafonu na to cislo 910xxxxxx. Uz to zjistuje asi 2 tydny a zatim nic. Navic jsem zjistil, ze z nekterych Vodafone cisel nejde volat na cisla 910xxxxxx, take nevi proc...

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 9:44:30
od xsouku04
skupyy píše:Funguje, diky. Ted jeste aby Vodafone zjistil proc mi nejde presmerovat hovory z me sim vodafonu na to cislo 910xxxxxx. Uz to zjistuje asi 2 tydny a zatim nic. Navic jsem zjistil, ze z nekterych Vodafone cisel nejde volat na cisla 910xxxxxx, take nevi proc...
Vodafone, zdá se, je na tom špatně po více stránkách. Špatné vedení, špatní technici. Jednu dobu nám nesmyslně vracel obsazeno u některých hlavně přesměrovaných hovorů do jeho sítě. Asi to snad dělá i dál.
Nyní řešíme, že nezobrazuje příznak přesměrování. A vůbec vypadá to, že jim utíká ohromné množství zákazníků.

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 15:19:49
od Zivan
Ze by to Vodafone po letech stale nevyresil?
http://www.telefonujeme.cz/about7641.html

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 16:33:06
od skupyy
Tak to je drsny, u me taky operator linky Vodafone nevedel ze cisla 910 jsou VoIP nomadicka cisla, porad tvrdil ze jsou to premiove linky se zvlastnim tarifem na ktere nelze presmerovat, protoze by to zneuzivali podvodnici. Az kdyz se nekoho zeptal tak potvrdil, ze na tyto cisla by melo jit bez problemu hovory presmerovat. Ale nejde. Tak to pry predal technikum, ale 14 dnu se uz nic nedeje. Navic jeden muj znamej mi rekl, ze kdyz vola z Vodafone na me cislo 910xxxxxx tak ze to jednou zazvoni a hned se to polozi. Zkousel to asi 10x a ja myslel ze me prozvani... Taky to reklamoval a doted nic. To je fakt divne teda....

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 16:37:14
od skupyy
PS: Mozna by mohl odorik.cz kontaktovat Vodafone aby to opravili vsem, protoze evidentne Vodafone ma s cisly 910 stale problem. A mozna by odorik.cz mohl Vodafonu pohrozit stiznosti na CTU, nebot si myslim ze omezovat volani ci presmerovani do site 910xxxxxx nebude urcite v souladu s tel.zakonem... Jako jednotlivy zakaznik toho moc nezmuzeme...

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 21:22:42
od xsouku04
skupyy píše:PS: Mozna by mohl odorik.cz kontaktovat Vodafone aby to opravili vsem, protoze evidentne Vodafone ma s cisly 910 stale problem. A mozna by odorik.cz mohl Vodafonu pohrozit stiznosti na CTU, nebot si myslim ze omezovat volani ci presmerovani do site 910xxxxxx nebude urcite v souladu s tel.zakonem... Jako jednotlivy zakaznik toho moc nezmuzeme...
Zkoušel jsem nyní volat ze svého Vodafonu (který už mám jen na testování) a mně to jde. Funguje i nepodmíněné přesměrování **21*telefonní číslo#.
Funguje i nepodmíněné přesměrování, např. pro případ že jsem mimo signál **62*910110006# Viz.
http://www.jakasi.cz/jak-presmerovat-ho ... -vodafone/

Co je zajímavé, že podmíněné přesměrování lze zadat jen v případě, že není aktivní nepodmíněné přesměrování.


Trochu problém je, že s Vodafonem nemáme žádnou přímou smlouvu, tedy ani žádné kontakty ne techniky. A globální problém to asi taky nebude.

Re: Zase problem s MoLR/MoH

Napsal: stř 10. srp 2016 22:28:06
od skupyy
Me to bohuzel nejde ani v menu telefonu, ani pres ty jejich kody ani pres samoobsluhu. Takze asi problem jen u nekterych zakazniku. Jinak volat na cisla 910xxxxxx mi jde... Ale jak rikam, je to v reseni Vodafonu...