luky píše:no ale pak se nedivte. Na zákazníka to má vliv, jestli vidí, že musí za úplně všechno platit, za každou podporu. Za zjištění zbývajících MB. Za sms za zmeškané hovory, za přenos čísla do sítě, za den používání SIM karty .... za všechno.... Bude to negativní reklama. Navíc nevím, kdo by to zneužíval. Osobně bych zpoplatnil služby, až bych viděl, že se hromadně zneužívají. Nebo že někdo cíleně škodí. Jak velký to navíc může být náklad pro operátora? Bude to nějaké promile? A když to pomůže k prodeji služby....
Ještě před pár lety si Eurotel účtoval poplatek jako za odeslání SMS pokud jste si chtěl kredit ověřit přes USSD kód *104*#, pak to zrušil, protože konkurence to měla bezplatně. To bylo ještě v dobách, kdy Eurotel měl dvojí evidenci účtování hovorů, nebo-li dvojí evidence zjišťování zůstatkového kreditu a to bylo jak za 1) v době tzv. sicap SMS a za 2) evidence přes ústřednu. Pamatuji si, že když Telefony uměly zobrazovat stav kreditu AoC ( snižování a zvyšování kreditu v telefonu hardwarově se o to staraly ty sicap's SMS tak kredit v telefonu byl vyšší než na ústředně. Takže tam byly rozpory, telefon evidoval kredit 102,50 Kč, ale na ústředně to bylo - 33,60 Kč. Takže aby se jejich GO zákazníci nedostali do vyšších platebních neschopností, zavedl USSD kódy na zjišťování kreditů, které nebyly zadarmo, pouze nabízel Eurotel tzv. FUP limit na zjišťování kreditu
První zjištění kreditu během prvních 24 hodin daného dne bylo zadarma, ostatní zjišťování se platilo. Pak po rebrandingu toto účtování zrušil ale to nebylo samotným rebrandingem, důvodem bylo to, že firma NOKIA pochčila jejich švýcarský systém od NATELu viz NATELsicap protože telefony NOKIA neuměly pak zobrazovat SICAPové SMS a hlavně neuměly zobrazovat stav kreditu v telefonu, pak do jisté míry se v tom též podepsala kauza tzv. věčných telefonních karet a proto Eurotel zavedl druhou evidenci zjištění stavu kreditu přes ústřednu. No a po aplikacích firmy NOKIA museli zavádět zjišťění stavu kreditu přes USSD, který určitý čas nebyl bezplatný.
Dnes, kdy O2 plně ovládnul Kellner se toto postupně tyhle manýry opět zavádí, například, se platí za dotaz na zjištění INFO limitu, dokonce si nechá tvrdě O2 zaplatit za to, že zaplatíte jejich vystavené faktury na prodejnách O2 a brzy toto zřejmě pocítí i zákazníci předplacenek. Ale to dobré co bylo v dobách Eurotelu je nenávratně pryč