Problémy s mobilními daty
Re: Problémy s mobilními daty
Data používám v práci v přístroji, který se připojuje a stahuje si ne příliš objemná data pro svou funkčnost. Do středy se do 10 minut vždy podařilo připojit - když už se připojím, tak to drží. Ve středu ale bylo čekání delší, necelé dvě hodiny. Když pak jedete několik desítek kilometrů za klientem a nepodaří se provést měření, kvůli kterému si bral volno v práci, to jsem pak za vola a určitě si mne ještě někdy objedná :-( Nehledě na opakované cesty a zbytečné náklady.
Re: Problémy s mobilními daty
doufam ze me nebudete kamenovat ale mam operatora callpro, taky jede pres tmobile, a problemy mam stejny uz tak zhruba mesic, data spis nejedou nez jedou, muj operator mi poradil at v telefonu vypnu a znova zapnu data, obcas to pomuze ale je to dost peklo uz aby se tmobil smazil v pekle
Re: Problémy s mobilními daty
jediné co pomáhá mně, je nechat zapnutá data a zrestartovat telefon. Ovšem jakmile data vypnu, příště musím udělat to samé, i kdyby to bylo třeba za 2 minuty.
Re: Problémy s mobilními daty
zkuste jestli vám jedou data i s jiným operátorem, třeba na předplacených kartách TMobajl, Kaktus, opencall (pod O2).... ideální na founu se 2 simkami. Tmobajl jede bez jakýchkoliv potíží - perfektně. TMobajlý Kaktus taky. I VPNky pod TM...
Re: Problémy s mobilními daty
Hmm, tak dneska se mi to nepřipojilo ani ráno v 8:30, ani teď ve 21:15. Tak to je konec.
-
- Příspěvky: 1012
- Registrován: stř 10. črc 2013 21:40:28
Re: Problémy s mobilními daty
Nevím jestli to s tím souvisí, ale mám dva SIM sloty v telefonu v jednom je Kaktus a v druhým je Odorik. U Kaktusu jsem vyčerpal data a čekám na dobíječku, takže nemohu surfovat přes Kaktus a tak jsem si chtěl aktivovat Odorik, bohužel Lenovo to chytře vymyslel, že na druhém slotu mohu využívat jen 2G síť tedy EDGE. Na prvním slotu samozřejmě 3G a 4G. Když jsem vypnul datové spojení s Kaktusem a aktivoval datové spojení s Odorikem nešly aktivovat data. Dřív mi to ten telefon nedělal. Pak jsem zkoušel různě vypnout zapnout data, zase softwarově přehodit SIM karty pro internet a na konec několikrát restartovat telefon a až po několika marných pokusech mi to naběhlo, tedy se tam zobrazili ty šipečky down a up a pak malá ikonka E vedle té velke E. Pak jsem zkoušel zase přehodit slot pro INTERNET a vybral jsem Kaktus, po chvili se u Odorika přepnul znak E na G a u Kaktusu se u znaku 3G ještě objevilo malé H+ a pak ty šipečky up and down, takže to byla signalizace toho, že data už frčí a účtují se sazbou 1,- Kč/Mb. Když jsem zase zpět přehodil slot pro INTERNET na Odorika, zase jsem byl v troubě a zase mi to dlouho trvalo než to naběhlo. A to jsem nejdříve vypnul datové spojení s Kaktusáckou SIM, a pak jsem v menu SIM karty - Mobilní data vybral SLOT ODORIK a pak zapnul datové spojení a nic, a tak jsem zase restartoval a laboroval až to najelo
Zkusím ještě zítra tam vložit jinou SIM kartu jiného operátora, nevím jestli je přičína nově aktualizovaného firmware, nebo to blokuje nějaká aplikace na monitoring přenesených dat, hovorů a SMS např. Call Meter, nebo skutečně se to týká toho problému s mobilními daty. Uvidíme zítra
Zkusím ještě zítra tam vložit jinou SIM kartu jiného operátora, nevím jestli je přičína nově aktualizovaného firmware, nebo to blokuje nějaká aplikace na monitoring přenesených dat, hovorů a SMS např. Call Meter, nebo skutečně se to týká toho problému s mobilními daty. Uvidíme zítra
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s mobilními daty
Vitrtuálové pod T-mobile to mají polámané - tedy spíše hodně nespolehlivé. Mohlo by to být tím.helmut.niederman píše:Nevím jestli to s tím souvisí, ale mám dva SIM sloty v telefonu v jednom je Kaktus a v druhým je Odorik. U Kaktusu jsem vyčerpal data a čekám na dobíječku, takže nemohu surfovat přes Kaktus a tak jsem si chtěl aktivovat Odorik, bohužel Lenovo to chytře vymyslel, že na druhém slotu mohu využívat jen 2G síť tedy EDGE. Na prvním slotu samozřejmě 3G a 4G. Když jsem vypnul datové spojení s Kaktusem a aktivoval datové spojení s Odorikem nešly aktivovat data. Dřív mi to ten telefon nedělal. Pak jsem zkoušel různě vypnout zapnout data, zase softwarově přehodit SIM karty pro internet a na konec několikrát restartovat telefon a až po několika marných pokusech mi to naběhlo, tedy se tam zobrazili ty šipečky down a up a pak malá ikonka E vedle té velke E. Pak jsem zkoušel zase přehodit slot pro INTERNET a vybral jsem Kaktus, po chvili se u Odorika přepnul znak E na G a u Kaktusu se u znaku 3G ještě objevilo malé H+ a pak ty šipečky up and down, takže to byla signalizace toho, že data už frčí a účtují se sazbou 1,- Kč/Mb. Když jsem zase zpět přehodil slot pro INTERNET na Odorika, zase jsem byl v troubě a zase mi to dlouho trvalo než to naběhlo. A to jsem nejdříve vypnul datové spojení s Kaktusáckou SIM, a pak jsem v menu SIM karty - Mobilní data vybral SLOT ODORIK a pak zapnul datové spojení a nic, a tak jsem zase restartoval a laboroval až to najelo
Zkusím ještě zítra tam vložit jinou SIM kartu jiného operátora, nevím jestli je přičína nově aktualizovaného firmware, nebo to blokuje nějaká aplikace na monitoring přenesených dat, hovorů a SMS např. Call Meter, nebo skutečně se to týká toho problému s mobilními daty. Uvidíme zítra
Slíbená definitivní náprava je do poloviny října. Tedy asi bych doporučoval počkat. Otázka samozřejmě je, jestli dodrží, co slíbili, a jestli se bude jednat opravdu 100% všech problémů s daty. Osobně si myslím, že to tak bude, protože současný stav je neudržitelný.
Re: Problémy s mobilními daty
ona je situace neudrzitelna pro nas alternativce protoze to vypada ze tmobilu je to celkem jedno, nebo mu hrozi nejaky postih? dali jste na nej zalobu? nebo aspon podmet k ctu?
Re: Problémy s mobilními daty
už sem myslel že se to zlepšuje.. avšak od začátku týdne, pokaždé když sem data potřeboval, nešla.. opravdu velice nepříjemné.. skutečně mi během dne např. 6 hodin připojení vůbec nefunguje, to je pak o ničem.. bude od t-mobile nějaká kompenzace?
Re: Problémy s mobilními daty
I já potvrzuji problémy s daty. Vcera a dnes to jakž takž jede. Snad je to ta slibovaná náprava.