Stránka 1 z 1

Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: pon 24. říj 2016 9:52:21
od 4smart.cz
Dobrý den,

právě byla zveřejněna třetí verze aplikace Odorik Callback 2.
Poslední aktualizace přináší cachování rychlých kontaktů. Data ze serveru se tak stahují pouze, pokud nejsou rychlé kontakty staženy v telefonu (první spuštění aplikace), dále při každé operaci vytvoření a smazání rychlého kontaktu na serveru, nebo manuálně s pomocí přidaného tlačítka.

J.M.

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: čtv 27. říj 2016 8:29:02
od ender
Tak hlásím, že aplikaci jsem zkoušel na 2 telefonech s androidem 5.1. Na jednom je to funkční, na druhém (Lenovo Vibe P1ma40) ne. Po zadání přihlašovacích údajů a uskutečnění jednoho hovoru to spadne. Hláška: Aplikace Odorik callback 2 bohužel přestala pracovat.
Pro obnovení se musí aplikaci vymazat data, nestačí ji jen natvrdo zastavit, nestačí restartovat telefon.
Původní Odorik Callback funguje bez problémů.

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: čtv 27. říj 2016 12:07:32
od xsouku04
Děkujeme za nahlášení, problém si mi daří zopakovat též. Pravděpodobně to souvisí s tím, jak se nově cachují rychlé kontakty, aby se nemuseli vždy stahovat znovu a znovu. Dost možná to dělá jen u účtů, kde je v rychlých kontaktech něco speciálního uloženo. Pan Marák by to měl co nejdříve opravit.

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: čtv 27. říj 2016 12:23:05
od 4smart.cz
Dobrý den,

právě jsem uvolnil 4. opravnou verzi aplikace, která řeší právě tento problém.
Čtvrtá verze by měla být na Google Play viditelná uživatelům nejpozději do 24 hodin.

J.M.

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: čtv 27. říj 2016 18:12:23
od ventlas
Nerozumím nastavení linek...První linka výchozí,druhá linka je stejná jako výchozí,ačkoliv mám aktivované tři linky u přihlášeného čísla.Jak mám postupovat,aby u nabídky dvou linek,byly dvě ruzné? Díky předem za radu.

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: úte 01. lis 2016 9:24:56
od ender
Tak poslušně hlásím, že i dvojka je funkční. Díky.
Jen ještě jedna poznámka - když volám přes klasický callback, tak se přehraje hláška o počtu minut, které mohu prokecat. Když ale tu aplikaci použiji k přesměrování hovoru (zavolám z mobilu na mé odorik číslo a to mě pak propojí na zahraniční hovor), tak už žádnou hlášku o minutách neuslyším.
Šlo by to dodělat?

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: úte 01. lis 2016 11:34:32
od xsouku04
ender píše:Tak poslušně hlásím, že i dvojka je funkční. Díky.
Jen ještě jedna poznámka - když volám přes klasický callback, tak se přehraje hláška o počtu minut, které mohu prokecat. Když ale tu aplikaci použiji k přesměrování hovoru (zavolám z mobilu na mé odorik číslo a to mě pak propojí na zahraniční hovor), tak už žádnou hlášku o minutách neuslyším.
Šlo by to dodělat?
No ona je otázka, jestli jsou tyto hlášky obecně u přesměrovaných hovorů žádoucí. Myslím si, že spíše nikoli. A v oné aplikaci vidíte aktuální zůstatek kreditu, tedy odhadnout maximální možnou délku hovoru by problém být neměl.

Re: Třetí aktualizace aplikace Odorik Callback 2

Napsal: pát 04. lis 2016 7:13:36
od ender
Vidíte, tak to mě vlastně nenapadlo. Tak nějak jsem si nejspíš zvykl, že když volám s Odorikem, že mi řekne počet možných minut.
Ale je pravda, že se s touto chybějící hláškou u přesměrovaného hovoru dá žít :)