Řízení příchozích hovorů z webové stránky
Napsal: pon 26. pro 2016 14:32:04
Příchozí hovory nyní můžete řídit přímo z Vaší webové aplikace.
Vaše webová stránka se dozví o příchozím hovoru zavoláním Vašeho URL, které si nastavíte po přihlášení v menu Nastavení účtu→ IVR - hlasové menu → vzdálené řízení přes web.
Stačí pak hovor v paralelním zvonění poslat na telefonní číslo *007XX, kde XX je číslo URL z rozsahu 1-99.
Příklad možné URL včetně automaticky přidaných parametrů GET: http://www.moje_vlastni_domena.cz/hovor.php?from=00420799799081&to=00420533533005&dtmf=60200&line=300100
Vaše aplikace se tak dozví, kdo volá (from), kam volá (to), číslo linky Odorik (line), případně i DTMF volbu uživatele. Vaše aplikace na základě těchto informací rozhodne, jak dále bude hovor pokračovat, jednoduše vrátí telefonní číslo pro další směrování hovoru.
Telefonní číslo pro pokračování může být opět ve tvaru *007XX, tedy může to být pokračování interaktivního hlasového menu ovládaná Vaší webovou aplikací.
Příklad použití: Zákazník zavolá na Vaši infolinku, je mu přečtena hláška vyzývající k vyťukání poštovního směrovacího čísla, na základě kterého zákazníka přepojíte na Vašeho prodejce v dané oblasti.
Dokumentace je na wiki: http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web
Vaše webová stránka se dozví o příchozím hovoru zavoláním Vašeho URL, které si nastavíte po přihlášení v menu Nastavení účtu→ IVR - hlasové menu → vzdálené řízení přes web.
Stačí pak hovor v paralelním zvonění poslat na telefonní číslo *007XX, kde XX je číslo URL z rozsahu 1-99.
Příklad možné URL včetně automaticky přidaných parametrů GET: http://www.moje_vlastni_domena.cz/hovor.php?from=00420799799081&to=00420533533005&dtmf=60200&line=300100
Vaše aplikace se tak dozví, kdo volá (from), kam volá (to), číslo linky Odorik (line), případně i DTMF volbu uživatele. Vaše aplikace na základě těchto informací rozhodne, jak dále bude hovor pokračovat, jednoduše vrátí telefonní číslo pro další směrování hovoru.
Telefonní číslo pro pokračování může být opět ve tvaru *007XX, tedy může to být pokračování interaktivního hlasového menu ovládaná Vaší webovou aplikací.
Příklad použití: Zákazník zavolá na Vaši infolinku, je mu přečtena hláška vyzývající k vyťukání poštovního směrovacího čísla, na základě kterého zákazníka přepojíte na Vašeho prodejce v dané oblasti.
Dokumentace je na wiki: http://www.odorik.cz/w/ivr:vzdalene_rizeni_pres_web