Potíž s telefonní ústřednou
Napsal: stř 28. čer 2017 19:27:47
Dobrý den,
už chvilku pracuji s Asteriskem a FusionPBX ústřednami. Nedávno mi přišla nová zakázka, spočívající v zadání, která napíšu raději až na konec souboru.
Potíž je taková, že můj oblíbenější Asterisk fungoval u mě doma (jsem technik ISP na páteřní síti, odezva na google 3ms a otevřené všechny síťové porty), fungoval i v Plzni v kavárně, při předvedení zástupci objednavatele, fungoval na UPC síti v Jihlavě, fungoval na UPC síti na Brno-Středu ale u kocového zákazníka na Brno-Bohunicích ústředbna nefungovala pořád se stejným nastavením ani za nic. Tak jsem přešel na FusionPBX, ten se zaregistroval na odorik dobře, volání oběma směry pracuje a zvládl udělat všechno podle zadání.
K problému:
Problém FusionPBX verze ústředny (se kterým jsem se setkal zase jen u koncového zákazníka) je takový, že při zavolání na ústřednu se někdy řekne hláškay z Odoriku (pánský hlas) že volané číslo není v tuto chvíli dostupné. Potíž je v tom, že i během té chvíle, kdy bylo číslo nedostupné, jsem viděl na ústředně i brán odoriku, že ústředna byla k SIP účtu zaregistrovaná.
Nabízím finanční odměnu tomu, kdo mi s tou ústřednou pomůže. Je jedno, jestli na Asterisku nabo Fusionu, jen už je potřeba aby fungovala
Kontaktovat mě můžete na jakduch@seznam.cz nebo po 12. hodině na tel. 722 625 395.
Funkce ústeředny:
Jsou na ni zapojeny dva telefony, které by měly vyzvánět na všechny příchozí hovory současně.
Při zavolání na ústřednu by měl hovor vyzvánět 30s, říct hlášku, že "Aktuálně se Vám nemůžeme věnovat, zaviolejte prosím později" a vyzvánět dál. Telefony musí vyzvánět celou dobu
Pro každý den v týdnu je zároveň potřeba podmínka, která hláškou sdělí, že zákazník volá mimo pracovní dobu. Další podmínka ještě oznamuje volání v Sobotu a v Neděli a státní svátek a po přehrání hlášky zavěsí.
už chvilku pracuji s Asteriskem a FusionPBX ústřednami. Nedávno mi přišla nová zakázka, spočívající v zadání, která napíšu raději až na konec souboru.
Potíž je taková, že můj oblíbenější Asterisk fungoval u mě doma (jsem technik ISP na páteřní síti, odezva na google 3ms a otevřené všechny síťové porty), fungoval i v Plzni v kavárně, při předvedení zástupci objednavatele, fungoval na UPC síti v Jihlavě, fungoval na UPC síti na Brno-Středu ale u kocového zákazníka na Brno-Bohunicích ústředbna nefungovala pořád se stejným nastavením ani za nic. Tak jsem přešel na FusionPBX, ten se zaregistroval na odorik dobře, volání oběma směry pracuje a zvládl udělat všechno podle zadání.
K problému:
Problém FusionPBX verze ústředny (se kterým jsem se setkal zase jen u koncového zákazníka) je takový, že při zavolání na ústřednu se někdy řekne hláškay z Odoriku (pánský hlas) že volané číslo není v tuto chvíli dostupné. Potíž je v tom, že i během té chvíle, kdy bylo číslo nedostupné, jsem viděl na ústředně i brán odoriku, že ústředna byla k SIP účtu zaregistrovaná.
Nabízím finanční odměnu tomu, kdo mi s tou ústřednou pomůže. Je jedno, jestli na Asterisku nabo Fusionu, jen už je potřeba aby fungovala
Kontaktovat mě můžete na jakduch@seznam.cz nebo po 12. hodině na tel. 722 625 395.
Funkce ústeředny:
Jsou na ni zapojeny dva telefony, které by měly vyzvánět na všechny příchozí hovory současně.
Při zavolání na ústřednu by měl hovor vyzvánět 30s, říct hlášku, že "Aktuálně se Vám nemůžeme věnovat, zaviolejte prosím později" a vyzvánět dál. Telefony musí vyzvánět celou dobu
Pro každý den v týdnu je zároveň potřeba podmínka, která hláškou sdělí, že zákazník volá mimo pracovní dobu. Další podmínka ještě oznamuje volání v Sobotu a v Neděli a státní svátek a po přehrání hlášky zavěsí.