Stránka 1 z 1

Zvuková hláška - nefunguje

Napsal: úte 26. zář 2017 12:11:59
od kamaradmichal
Dobrý den,
potřebuji poradit, zda a jak mi to bude fungovat.

Mám linku a na ní mám mobilní sim kartu Odorik. V nastavení účtu- IVR hlasové menu - správa zvukových hlášek jsem si nastavil zvukovou hlášku.
Chci využít tuto hlášku, pokud mě někdo zavolá na mobilní číslo Odorik, aby se volajícímu přehrála tato hláška.

Bohužel mě to nefunguje, ale pokud z linky vytočím *0091, tak vše slyším v pořádku.

Je možné, že je to u SIM karet Odorik (T-Mobile) blokované?

Moc děkuji za odpověď.

Re: Zvuková hláška - nefunguje

Napsal: úte 26. zář 2017 17:20:59
od Pitomec
Příchozí hovory jdou přímo na mobilní telefon z T-Mobile a bez Odoriku, takže nelze.

Re: Zvuková hláška - nefunguje

Napsal: úte 26. zář 2017 17:23:51
od odorik_brno
Dobrý den, bohužel IVR není dostupné pro mobilní čísla, jelikož veškeré příchozí hovory provozuje přímo T-mobile. Tato služba je dostupná pouze na pevných a nomadických číslech Odorik.cz. Nebo můžete příchozí hovory na mobilní čísla přesměrovat na VoIP.