Stránka 1 z 1

T-Mobile není schopen realizovat portace k sobě

Napsal: stř 27. zář 2017 9:11:37
od LubosD
Jak už jsem tu někde psal, odcházím od Odorika pod rámcovku u T-Mobile, kde budu mít za 120 Kč 1,5 GB dat, ale zase velmi drahé volání přes GSM, takže díky bohu za Odorika a volání přes mobilní data :D

Pro počátečních problémech, kdy v T-Mobile nebyli ochotni uvěřit, že jsem opravdu u virutála a dokonce mi dali papír pro přepis smlouvy v rámci T-Mobile, který měl dle nich podepsat pan Soukup z miniTEL s.r.o., se to podařilo prošťouchnout (díky Odorikovi) a akceptovali nakonec ČVOP. Následně mi přišla nová SIM s tím, že portace má proběhnout 22.9.

22.9. jsem volal na T-Mobile, co se děje, a že prý portace má proběhnout až 27.9.

Dneska 27.9. volám na T-Mobile, co se děje, že furt nic, a po prověření se mi jen moc omlouvali, že prý mají problémy s komunikací v IT systémech a do jejich vyřešení nemůže portace proběhnout. Doufají, že to zvládnou do konce příštího týdne (8.10.), a kdyby ne, tak mám zase zavolat. :shock:

T-Mobile teď opravdu funguje jen setrvačností, takže neschopnost realizovat změny v nastavení u Odorika jsou skutečně jen špička ledovce v jejich problémech.

Teď mi to přišlo ještě od administrátorky dané rámcovky:
bohužel nemám dobré zprávy ohledně převodu tel. čísla 73766xxxx. Operátor TMobile hlásí nějaké problém s převodem od svých virtuálních operátorů a bohužel netuším, kdy tento problém bude odstraněn.
Velice se omlouvám za průtahy.
Děkuji za pochopení a jsem s podzravem

Re: T-Mobile není schopen realizovat portace k sobě

Napsal: stř 27. zář 2017 15:54:14
od Pitomec
Sorry za OT, ale za 120Kč mít 1,5GB dat? To jako terno teda nevidím, protože když vezmu Kaktus, tak u něho mám - díky dobíječce 100% kreditu navíc - 1,5GB dat kamkoliv + 750MB dat na sociální sítě, to vše za 100Kč (nespotřebovaná data se převádí do dalších měsíců). A je to předplacenka, takže kdykoliv můžu hodit do koše, když nebudu mít nadále zájem.

Re: T-Mobile není schopen realizovat portace k sobě

Napsal: stř 27. zář 2017 22:51:24
od xsouku04
Jinak děkuji LubosD za zpětnou vazbu. Někteří zákazníci už nám odmítají uvěřit, že veškeré problémy jsou u T-mobile a opravdu to nelze nějak opravit. A myslí si, že to jen prostě dostatečně neurgujeme.

Re: T-Mobile není schopen realizovat portace k sobě

Napsal: čtv 28. zář 2017 12:37:56
od o-k
No vzhledem k tomu ze jsem pred nejaky casem pracoval v jedne organizaci kde jsem zajistoval prevody mobilnich cisel (sic u O2) tak vim co to obnasi a jake klacky pod nohy a ruzne vymluvy co a proc nejde dovedou operatori vymyslet tak se nelze divit nicemu. Ale kazdopadne bych veril Odorikovi protoze zde kdyz nahodou neco nefunguje tak to maji opraveny, doplneny dalsima funkcema operativne a bez jakychkoli vymluv. Je tu videt ze tady pracuji lide kteri tomu rozumeji, naslouchaji uzivatelum a vyjdou vstric.

Re: T-Mobile není schopen realizovat portace k sobě

Napsal: pát 29. zář 2017 11:57:18
od LubosD
Pitomec píše:Sorry za OT, ale za 120Kč mít 1,5GB dat? To jako terno teda nevidím, protože když vezmu Kaktus, tak u něho mám - díky dobíječce 100% kreditu navíc - 1,5GB dat kamkoliv + 750MB dat na sociální sítě, to vše za 100Kč (nespotřebovaná data se převádí do dalších měsíců). A je to předplacenka, takže kdykoliv můžu hodit do koše, když nebudu mít nadále zájem.
No, já svoje číslo do koše házet nehodlám ;-)

Ale důvod je jednoduchý: Nechci se starat o dobíjení a už vůbec nechci nahánět bonusové časy, abych získal kredit navíc.

Na druhou stranu, nebýt této rámcovky, asi bych skončil právě u Kaktusu. Respektive neskončil, protože by mi rovněž nešlo přenést číslo :D