Stránka 1 z 1

Příjem MMS

Napsal: pon 30. říj 2017 13:54:02
od ondrej.nemecek
Dobrý den,

jak funguje u Odorika příjem MMS? Dostávám je pouze výjimečně a stačilo by mi vyzvednutí přes internet. Chodí mi ve dvou variantách, viz obrázky níže.
  • U varianty 1 mohu z menu mobilu vyvolat funkci "Vyhledat", která se připojí na mobilní data a zřejmě se snaží stáhnout tělo zprávy (datovou část), což však bohužel selže.
  • U varianty 2 mohu MMS načíst přes internet z webu t-mobile, zde mám však problém že to zřejmě funguje jen na obrázky, jenže nyní jsem obržel soubor "mms.amr" a ten si odtamtud stáhnout nemohu.
Jak se dostat k .amr datům? Jak funguje příjem MMS u Odorika?

Díky za vysvětlení.

Srdečně
Ondřej Němeček.
MMS - varianta 1
MMS - varianta 1
IMG_2231.JPG (46.14 KiB) Zobrazeno 4471 x
MMS - varianta 2
MMS - varianta 2
IMG_2229.JPG (51 KiB) Zobrazeno 4471 x

Re: Příjem MMS

Napsal: pon 30. říj 2017 13:57:17
od ondrej.nemecek
PS: Mobilní data mi jinak v mobilu fungují normálně, například v prohlížeči. Telefon mám Samsung S5620 Monte.

Re: Příjem MMS

Napsal: úte 31. říj 2017 10:56:50
od xsouku04
MMS běžně fungují. Ale existují SIM, kde je MMS problém. Usvědčit T-mobile z problému a přimět jej k nápravě je velmi obtížné, protože teoreticky může být i problém jinde. Podařilo se to zatím jen dvakrát. Vždy ale opraví jen tu danou SIM.

Postup by tedy byl takový, že musíme získat důkazy, že problém není v nastavení telefonu. Poté problém několikrát urgovat, možná budou potřeba poslat nějaké zkušební MMS, až nakonec problém objeví a upraví u téhle jediné SIM. Nemohu si pomoci, ale mám čím dál větší pocit, že T-mobile je jen nehorázná banda břídilů. Nyní jsou velmi zahlceni už dva měsíce problémy, které si způsobili migrací na nový systém.

V minulých případech nefungovalo ani přijímaní ani odesílání MMS, výměna telefonu nepomohla, výměna SIM také ne, ale překvapivě pomohla změna telefonního čísla. Když jsme pak původní číslo vrátili, tak se problém vrátil zpět. Což jsem považoval za naprosto jednoznačný důkaz toho, že problém musí být u T-mobile. I s tímto důkazem měli tendenci problém popírat až do okamžiku prozření.

Re: Příjem MMS

Napsal: čtv 02. lis 2017 11:02:06
od ondrej.nemecek
Díky za zprávu, zkouším to řešit s T-mobilem.

Re: Příjem MMS

Napsal: čtv 02. lis 2017 19:47:04
od xsouku04
ondrej.nemecek píše:Díky za zprávu, zkouším to řešit s T-mobilem.
Pokud máte SIM od nás, T-mobile Vás bude nejspíše odkazovat na nás. A když jej budeme kontaktovat my, tak nebude odpovídat, a vyžadovat spoustu otravných detailů, které mají efekt odradit od toho, abychom to reklamovali.
Jelikož to není první případ, tak to nejspíše ale už bude snesitelné. Pro začátek bych zkusil do Vašeho mobilu dát jinou SIM, jestli MMS najednou fungují. A naopak naši SIM dát do jiného telefonu, jestli najednou MMS nefungují.