O2 chybně přesměrovává hovory z mobilu na pevnou
Napsal: pon 30. říj 2017 17:53:27
Dnes jsme zjistili jeden případ zákazníka, který si mobilní O2 a přesměruje na pevnou linku Odoriku nebo třeba i od 802.cz , ale nepřenáší se korektně původní číslo volajícího. Např. zadáním **21*cislo# O2 nepředává původní číslo volajícího.
Všechny příchozí hovory se pak jeví jako ze skrytého čísla nebo z čísla, které bylo přesměrováno. Původní číslo volajícího se v O2 ztratí.
Pokud je hovor přesměrován na mobil, problém se nevyskytne.
Komplikace to je, pokud chcete příchozí hovory zpracovávat na VoIP třeba proto, že je chcete přijímat v zahraničí mimo EU a bez roamingových poplatků.
Pracovník na infolince O2 800020202 bohužel není schopen problém ani pochopit.
Všechny příchozí hovory se pak jeví jako ze skrytého čísla nebo z čísla, které bylo přesměrováno. Původní číslo volajícího se v O2 ztratí.
Pokud je hovor přesměrován na mobil, problém se nevyskytne.
Komplikace to je, pokud chcete příchozí hovory zpracovávat na VoIP třeba proto, že je chcete přijímat v zahraničí mimo EU a bez roamingových poplatků.
Pracovník na infolince O2 800020202 bohužel není schopen problém ani pochopit.