Dnešní problém byl v tom, že v některých případech nebylo možné udělat odchozí hovor, nebo až na několikátý pokus. Problémy byly u T-mobile.
Konkrétně v cca 11:21 jsem ověřil, že nebylo možné provádět hovory mezi simkartami v mobilní síti odorik, tyto hovory selhávaly vždy. Všechny ostatní hovory se zdály bez potíží. Po ověření problému jsem to nahlásil na T-mobile a cca do pěti minut po skončení hovoru to bylo opraveno.
Dále jsme dostali ve 12:27 email, že je opět problém s odchozími hovory, dále pak 13:11, že je to pro naprostou většinu hovorů opraveno (pravděpodobně bylo o něco dříve, než když přišel email).
Pravděpodobně se ale problém projevoval jen občas a stačilo zavolat znovu a došlo ke spojení.
Problém se týkal jen odchozích hovorů, nikoli příchozích, dat nebo SMS. Podobný případ se stane u T-mobile snad tak jednou za rok. Rozhodně to nejsou žádné vleklé záhadné potíže.
Stav Odorik ústředny můžete zkontrolovat zde
http://www.odorik.cz/watchdog.html . Dnešní problém ale nebyl u nás, tedy nijak se to neprojevilo.
A co se týče oné nedostupnosti telefonu v mobilní síti. Pokud se to projevovalo tím, že nefungovaly ani příchozí hovory, příčina bude naprosto jiná. Může to být i kombinace konkrétního telefonu a lokality. T-mobile, pokud vím, mívá i vážné potíže v různých lokalitách (např. žádný signál ve větší vesnici), ty jsou ale opraveny v rámci hodin, maximálně dní. Takové výpadky nám hlášeny nejsou a nemusí o nich vědět ani operátoři T-mobile. Týká se to ale všech uživatelů v dané lokalitě.
Zkuste prosím vaše problémy (jiný den než dnes) popsat lépe. Týká se to příchozích i odchozích hovorů? Jak přesně se to projevuje? Fungují data a SMS? A podobně. Díval jsem se a žádný email z emailů, na který je tato registrace, jsem ohledně tohoto nenašel.