Re: Klient v Xiaomi Mi A1
Napsal: čtv 16. kvě 2019 22:46:58
je možné, že to nastavení Auto Answer na Ano (z původního NE) nějak ovlivňuje výběr kodeků?
konkrétně jsem zkoušel volat na 800123456... po nastavení na ANO se hovor na té lince 800 slyšel špatně, po opětovném nastavení na NE se slyšel dobře. I ve výpisu hovorů je uveden jiný kodek a to:
a) nastavení AUTO answer na ANO, ID hovoru 312023845, kodek: PCMA
b) nastaveni AUTO answer na NE, ID hovoru 312023998, kodek: MULTI,PCMA
v SIP klientu na mobilu (vestavěná Android klient) jsem nic neměnil, přesto se to spojilo s jiným kodekem s tím, že hovor a) s Auto Answer na ANO byl špatně slyšet...
díky
dan
konkrétně jsem zkoušel volat na 800123456... po nastavení na ANO se hovor na té lince 800 slyšel špatně, po opětovném nastavení na NE se slyšel dobře. I ve výpisu hovorů je uveden jiný kodek a to:
a) nastavení AUTO answer na ANO, ID hovoru 312023845, kodek: PCMA
b) nastaveni AUTO answer na NE, ID hovoru 312023998, kodek: MULTI,PCMA
v SIP klientu na mobilu (vestavěná Android klient) jsem nic neměnil, přesto se to spojilo s jiným kodekem s tím, že hovor a) s Auto Answer na ANO byl špatně slyšet...
díky
dan