Nejde se dovolat

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
magdulka

Nejde se dovolat

Příspěvek od magdulka »

Dobrý den,

všimli jsme si, že když voláme na odorik, tak pár minut po hovoru se na něj nejde znovu dovolat. U volajícího se to chvilku tváří, že se vyzvání, a pak to oznámí, že číslo je nedostupné. Na volané lince telefon nezvoní. V systému to vypadá, že je vyzváněno. Zkoušeli jsme volat z mobilu, na volané straně máme analogový telefon za pap2t. Nešlo se dovolat ani opačným směrem.

Nevíte, čím to může být?
Děkuji
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8162
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde se dovolat

Příspěvek od xsouku04 »

Radil bych na tom zařízení PAP2 zapnout keep alive pakety.
Tuhle volbu najdete u své linky v NAT Settings položku NAT Keep Alive Enable: dát na yes
Návod jak se dostat na webové stránky zařízení je zde http://www.odorik.cz/w/pap2

Předpokládám, že problém je v tom, že během hovoru z nějakého záhadného důvodu ztratí signalizační spojení SIP, router přestane přeposílat pakety. To NAT keep alive, byo to mohlo opět ze vnitř oživit.

Kdyby tohle přecejen nezabralo, tak doporučuji zkártit hodnotu Register Expires: třeba na jednu minutu. Tím budete nedostupní maximálně jednu minutu po skončení hovoru.

Pokud by někoho zajímali podrobnosti potíží, kdy nefungují příchozí hovory (nebo fungují jen chvílemi)
Tak si přečtěte vlákno zde http://www.telefonujeme.cz/viewtopic.ph ... sc&start=0
Odpovědět