grandstream GXP 285

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
jozue

grandstream GXP 285

Příspěvek od jozue »

Dobrý deň, pri hľadaní riešenia môjho problému som našiel že používate zariadenia VoIP Grandstream. Kúpil som si telefón Grandstream GXP 285 a zapojil som ho do domácej siete. Môj poskytovateľ internetového pripojenia - Slovanet, ponúka aj možnosť IP telefonovania (ale dodáva iný telefón). Po dlhšom skúšaní sa mi telefón podarilo nastaviť tak aby sa zatregistroval a mohol som z neho volať. Ale všetky odchádzajúce hovory sa odpoja po 20 s. trvania. Prichádzajúce hovory prebehnú bez problémov. Telefón je pripojený k routeru (DLink DI-524UP). Provider tvrdí že problém musí byť v telefóne. Neviem si s tým poradiť, preto prosím o radu ak máte skúsenosti s podobným rpoblémom, alebo viete kde by mohla byť chyba. Budem vďačný za každú radu.
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8176
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: grandstream GXP 285

Příspěvek od xsouku04 »

Je třeba jeden takový hovor odchytit a podívat se kde je chyba. Pravděpodobně se nepřenese některý ze SIP signálů a proto dojde k předčasnému zavěšení. Zkuste mi někdy v pracovní době zavolat na *300100.Musíme nejdříve zapnout to odchytávání abychom to mohli poté vyhodnotit.
jozue

Re: grandstream GXP 285

Příspěvek od jozue »

Ďakujem za odpoveď aj za ochotu. Skúšal som zavolaťna to číslo, ale asi je treba zadať tam ešte nejakú predvoľbu (skúšal som aj predvoľbu do ČR 00420) ale telefón toto číslo navie nájsť. Telefón je pripojený na Slovensku cez slovenského poskytovateľa Slovanet. Otázka je tiež v akom čase je možné Vám zavolať telefón mám doma, môžem volať až keď prídem z práce. o 15.00 by som už mohol volať. Ďakujem. j. petrenčík
Uživatelský avatar
xsouku04
Administrátor
Příspěvky: 8176
Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: grandstream GXP 285

Příspěvek od xsouku04 »

Zdravím, takže vy nepoužíváte Odorik.cz ale Slovanet ? V tom případě my nemůžeme odchytávat sip pakety abychom vám pomohli a kdyby jsem zjistili v čem je problém tak na tom nemůžeme nic změnit. Je třeba to řešit s nimi.

V každém případě, bych ještě doporučil přenést telefon na jiné připojení k internetu a zkusil bych jestli to dělám tam.
Může to být způsobeno např. routerem nebo firewallem.
Pokud to dělá všude, měla by být reklamace u Slovanet poměrně jednoduchá, protože to pak s tímto telefonem bude dělat i jím.

Pokud se ukáže, že to jinde nedělá, můžete zkusit změnit nastavení routeru, restartovat router nebo obměňovat další věci.
Odpovědět