Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory příchozí

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...

Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory příchozí

Příspěvekod Slim » stř 19. čer 2019 0:05:15

Pravidla pro odchozí hovory se mi začaly aplikovat i pro příchozí hovory, takže volající slyší hlášku odoriku „Volaná destinace je na základě uživatelského nastavení blokována“ a následně mu jeho operátor sdělí „Volané číslo neexistuje“. Pokud upravím pravidlo pro odchozí hovory, tak se volající normálně dovolá.
Slim
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 18. čer 2019 23:58:36

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod misa » stř 19. čer 2019 10:07:49

Slim píše:Pravidla pro odchozí hovory se mi začaly aplikovat i pro příchozí hovory, takže volající slyší hlášku odoriku „Volaná destinace je na základě uživatelského nastavení blokována“ a následně mu jeho operátor sdělí „Volané číslo neexistuje“. Pokud upravím pravidlo pro odchozí hovory, tak se volající normálně dovolá.


O jaký účet, případně číslo, se prosím jedná? (Klidně do mailu na kontakt[zavináč]odorik.cz) A co jste tam konkrétně měl nastaveno? Děkuji.
Uživatelský avatar
misa
 
Příspěvky: 178
Registrován: sob 06. říj 2012 19:48:12
Bydliště: Brno

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod Kabek » stř 19. čer 2019 10:35:23

V nastavení "Omezení odchozích hovorů" je třeba povolit volání na čísla začínající hvězdičkou (*), pak příchozí hovor bude bez problémů směrován na linku (říkejme jí vnitřní), která má číslo např. *683902 a na kterou je vlastně registrován VoIP telefon.
Příchozí hovor na veřejné telefonní číslo je v nastavení "Paralelní vyzvánění" směrován na vnitřní číslo začínající *, což se jeví již jako odchozí volání na registrovaný VoIP telefon.
Snad jsem to popsal srozumitelně.....
Kabek
 
Příspěvky: 543
Registrován: čtv 03. led 2013 20:44:30

Re: Pravidla pro odchozí hovory aplikována i na hovory přích

Příspěvekod Slim » čtv 20. čer 2019 10:26:38

Kabek píše:V nastavení "Omezení odchozích hovorů" je třeba povolit volání na čísla začínající hvězdičkou (*), pak příchozí hovor bude bez problémů směrován na linku (říkejme jí vnitřní), která má číslo např. *683902 a na kterou je vlastně registrován VoIP telefon.
Příchozí hovor na veřejné telefonní číslo je v nastavení "Paralelní vyzvánění" směrován na vnitřní číslo začínající *, což se jeví již jako odchozí volání na registrovaný VoIP telefon.
Snad jsem to popsal srozumitelně.....


Děkuji moc, nastavení s hvězdičkou pomohlo. Sice to postrádá logiku, ale hlavně, že to funguje.
Slim
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 18. čer 2019 23:58:36


Zpět na odorik.cz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků