Dobrý den,
zkoušel jsem již mnoho platforem pro videohovory jako například:
Messenger,Google Duo,WhatsApp,Skype,Viber
ale u většiny služeb byl videohovor nekvalitní kostičkoval.
Můžete mi doporučit službu která umožňuje co možná nejkvalitnější obraz
bez ohledu na datovou náročnost.
Ideálně co možná v nejvyšším možném bitratu.
Předem děkuji za vaše zkušenosti.
Videohovor na Androidu v maximální možné kvalitě
Re: Videohovor na Androidu v maximální možné kvalitě
Občas si se ženou voláme přes Messenger s povoleným videem a žádný problém. Oba máme telefony Samsung (to jenom pro úplnost).
Re: Videohovor na Androidu v maximální možné kvalitě
No a to, že to kostičkuje, není to spíš než konkrétní aplikací způsobeno právě malým datovým tokem? Přes co to máte připojené? Přes WiFi, přes mobilní data? A s jakou maximální rychlostí? A co druhá strana?
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8169
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videohovor na Androidu v maximální možné kvalitě
Pokud vidíte kostičkovaně vy, nejdříve bych zkoumal kvalitu uploadu protistrany. A obráceně. S uploadem bývá potíž častěji, protože je běžné, že dovolený upload bývá často mnohonásobně menší než download.
Videohovory je možné dělat i přes Odorik, např. s programem Linphone. Vytáčí se číslo v síti se dvěma hvězdičkami před číslem v síti.
Viz třeba http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=16&t=4141
Někdy může být problém s propritálním video kodekem H264, který se licencuje, a tak je potřeba to vždy nějak obelstít, aby je bylo možné použít bez placení. Např. je součástí google chrome nebo nějakých knihoven, co jsou k dispozici zdarma. To je ale hlavně problém, když se volá s nějakým hardwarovým zařízení, které neumí jiné než proprietární kodeky.
S linphone je možné volat i jen v lokální síti bez ústředny. Tedy zadá se přímo lokální ip adresa. Tím se dá otestovat, jestli za problémy může internet nebo něco jiného.
Videohovory je možné dělat i přes Odorik, např. s programem Linphone. Vytáčí se číslo v síti se dvěma hvězdičkami před číslem v síti.
Viz třeba http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=16&t=4141
Někdy může být problém s propritálním video kodekem H264, který se licencuje, a tak je potřeba to vždy nějak obelstít, aby je bylo možné použít bez placení. Např. je součástí google chrome nebo nějakých knihoven, co jsou k dispozici zdarma. To je ale hlavně problém, když se volá s nějakým hardwarovým zařízení, které neumí jiné než proprietární kodeky.
S linphone je možné volat i jen v lokální síti bez ústředny. Tedy zadá se přímo lokální ip adresa. Tím se dá otestovat, jestli za problémy může internet nebo něco jiného.
Re: Videohovor na Androidu v maximální možné kvalitě
Rychlost uploadu 20Mb/s UPC na obě strany ping 6-12ms jitter 0.81-1,5.
Existuje nějaká služba která by umožnila přenos obrazu v HD televizní kvalitě.
Například sportovní zápasy se vysílají bez problému ve 4k.
Existuje nějaká služba která by umožnila přenos obrazu v HD televizní kvalitě.
Například sportovní zápasy se vysílají bez problému ve 4k.
xsouku04 píše:Pokud vidíte kostičkovaně vy, nejdříve bych zkoumal kvalitu uploadu protistrany. A obráceně. S uploadem bývá potíž častěji, protože je běžné, že dovolený upload bývá často mnohonásobně menší než download.
Videohovory je možné dělat i přes Odorik, např. s programem Linphone. Vytáčí se číslo v síti se dvěma hvězdičkami před číslem v síti.
Viz třeba http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=16&t=4141
Někdy může být problém s propritálním video kodekem H264, který se licencuje, a tak je potřeba to vždy nějak obelstít, aby je bylo možné použít bez placení. Např. je součástí google chrome nebo nějakých knihoven, co jsou k dispozici zdarma. To je ale hlavně problém, když se volá s nějakým hardwarovým zařízení, které neumí jiné než proprietární kodeky.
S linphone je možné volat i jen v lokální síti bez ústředny. Tedy zadá se přímo lokální ip adresa. Tím se dá otestovat, jestli za problémy může internet nebo něco jiného.
Re: Videohovor na Androidu v maximální možné kvalitě
Osobně bych na té lince od UPC vyzkoušel na videohovory jiné zařízení (jiný mobil nebo PC/NB s kamerou), aby se vyloučila možnost, že je chyba v samotném telefonu.