Stránka 1 z 1

Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"

Napsal: úte 31. bře 2020 23:48:01
od martv
Zdravíčko,

když zablokuji v paralelním zvonění obtěžující volání "xxxyyyzzz>*0821", tak to funguje (slyší obsazovací tón). ALE pokud mám u linky nastaveno zasílání mailů o zmeškaných hovorech, ten mail dotazí (doba zvonění 1s). Nešlo by to nějak zneškodnit?

Díky

Re: Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"

Napsal: stř 01. dub 2020 9:24:22
od xsouku04
Spíš bych doporučil volanému pouštět falešné zvonění než umělé obsazeno. Když máte pořád obsazeno, obtěžující člověk se dovtípí, že blokujete jen jeho, a začne volat od jinud. Pokud ale slyší falešné zvonění, hřeje jej pocit, že alespoň obtěžuje.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.

Re: Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"

Napsal: stř 01. dub 2020 10:21:46
od martv
xsouku04 píše:Spíš bych doporučil volanému pouštět falešné zvonění než umělé obsazeno. Když máte pořád obsazeno, obtěžující člověk se dovtípí, že blokujete jen jeho, a začne volat od jinud. Pokud ale slyší falešné zvonění, hřeje jej pocit, že alespoň obtěžuje.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.
OK, asi úhel pohledu. Mně to přijde nelogické - pokud uživatele blokuji, mám k tomu důvod a nechci o tom ani vědět :-) my s tím třeba pracujeme tak, že ty maily chodí na helpdesk a pak se tam k tomu vytvoří ticket, takže to zbytečně zatěžuje systém. A držet filtr blokovaných čísel na dvou místech (odorik a ticketovací systém) mně přijde krajně nepraktické.

Každopádně falešné zvonění to stejně neřeší, ne? To přijde mail taky.

Re: Blokované číslo vygeneruje akci "zmeškaný hovor"

Napsal: stř 01. dub 2020 10:55:15
od xsouku04
martv píše:
xsouku04 píše:Spíš bych doporučil volanému pouštět falešné zvonění než umělé obsazeno. Když máte pořád obsazeno, obtěžující člověk se dovtípí, že blokujete jen jeho, a začne volat od jinud. Pokud ale slyší falešné zvonění, hřeje jej pocit, že alespoň obtěžuje.
Skript, co rozesílá emaily, těžko pozná, jestli je žádoucí poslat email nebo ne. To, že máte uměle obsazeno, nutně neznamená, že o o tom nechcete dát vědět. Asi je lepší email posílat, aby nedošlo k blokování třeba špatným nastavením nebo omylem. Snadno si můžete udělat pravidlo na zatřídění či smazání emailu.
OK, asi úhel pohledu. Mně to přijde nelogické - pokud uživatele blokuji, mám k tomu důvod a nechci o tom ani vědět :-) my s tím třeba pracujeme tak, že ty maily chodí na helpdesk a pak se tam k tomu vytvoří ticket, takže to zbytečně zatěžuje systém. A držet filtr blokovaných čísel na dvou místech (odorik a ticketovací systém) mně přijde krajně nepraktické.

Každopádně falešné zvonění to stejně neřeší, ne? To přijde mail taky.
Někdo může pustit falešné obsazeno, protože nechce být rušen, ale to neznamená, že o tom nechce vědět.
Falešné zvonění to neřeší, jen je to podle mne šetrnější k psychice volajícího, aby neměnil číslo a tím blokování neobešel. Měl jsem za to, že jsou to ojedinělé případy, tedy blokovaných lidí je 0, 1 nebo 2 nikdy více, proto, předpokládám, nemá smysl snažit se to řešit nějak extra systematicky. My jsme třeba nikoho nikdy neblokovali. Naštěstí.
Kdybyste to chtěl řešit systémově, můžete mít seznam blokovaných u sebe a k nám jej nastavovat automatizovaně přes API. Dobré je to také třeba po dvou letech vyčistit.