ZoiPer - nefunguje 6699
ZoiPer - nefunguje 6699
Dobrý den,
mám problémy se sekáním VOIP hovoru. U mobilní aplikace ZoiPer jsem chtěl podle návodu nastavit hostitele na sip.odorik.cz:6699.
Bohužel mi to píše Registrace se nezdařila (Request Timeout 408).
Nevíte co s tím?
Děkuji.
mám problémy se sekáním VOIP hovoru. U mobilní aplikace ZoiPer jsem chtěl podle návodu nastavit hostitele na sip.odorik.cz:6699.
Bohužel mi to píše Registrace se nezdařila (Request Timeout 408).
Nevíte co s tím?
Děkuji.
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8160
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Timeout znamená, že se asi nepřihlašujete šestimístným číslem linky, a tak vás odorik považuje za útočníka neodpovídá? Nebo nefunguje internet? Máte aktivovaný SIP?
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Vše mám nastaveno stejně. Pokud zadám hostitele sip.odorik.cz vše se připojí, pokud v tu samou chvíli zadám sip.odorik.cz:6699 napíše to onu chybu.
Internet běží.
Internet běží.
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
V žádném případě si nemyslím, že bych se vyznal v nastavení portů na ústředně Odoriku lépe nežli xsouku04 (pan Soukup), nicméně, co má (pravda, chabá) paměť sahá, tak ústředna (pro nešifrovaná přihlášení) vždy naslouchala, krom standardního SIP portu 5060, na portech 443 a 6688. Při použití TLS pak na portech 5061 a 6689. V takovém případě by samozřejmě sip.odorik.cz:6699 nemohlo fungovat, neboť na portu 6699 by ústředna nic nečekala - proto Request Timeout. (Pane Soukupe?)
Zkuste sip.odorik.cz:6688 nebo sip.odorik.cz:443 (bez TLS; to druhé je podle mne jistější) nebo sip.odorik.cz:6689 (máte-li zapnuté TLS – Zoiper ho vždy uměl, ale nevím, byla-li to výchozí volba).
Zkuste sip.odorik.cz:6688 nebo sip.odorik.cz:443 (bez TLS; to druhé je podle mne jistější) nebo sip.odorik.cz:6689 (máte-li zapnuté TLS – Zoiper ho vždy uměl, ale nevím, byla-li to výchozí volba).
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Na druhou stranu v aplikaci MizuDroid mi sip.odorik.cz:6699 funguje bez problému.
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Tak to by tedy opravdu chtělo potvrdit od někoho, kdo tu ústřednu nastavuje, na jakých portech t.č. naslouchá. Nastavení sip.odorik.cz:6688 nebo sip.odorik.cz:443 (bez TLS), resp. sip.odorik.cz:6689 (TLS) jste zkoušel?
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Toto potvrzení od někoho kompetentnějšího by to asi chtělo.
Nicméně v aplikaci ZoiPer nefungoval ani 443 ani 6689. V MizuDroid mi zabral Odorikem zmiňovaný 6699, tak jsem ostatní porty neřešil.
Nicméně v aplikaci ZoiPer nefungoval ani 443 ani 6689. V MizuDroid mi zabral Odorikem zmiňovaný 6699, tak jsem ostatní porty neřešil.
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Zcela jednoznačněPrkny píše:Toto potvrzení od někoho kompetentnějšího by to asi chtělo.
Tak to je ale opravdu divné. Na obou portech ústředna poslouchá a funguje to, sám to používám.Prkny píše: Nicméně v aplikaci ZoiPer nefungoval ani 443 ani 6689.
Zkuste když tak napsat mail na podporu Odoriku, když se sem asi tolik nedívají.
Teď mne jen napadá (vůbec vás nechci podceňovat, ale stává se leccos): V aplikaci Zoiper pro Windows i Linux se – jak si pamatuji – název serveru a číslo portu zadávají do různých políček, nepíše se to ve tvaru sip.odorik.cz:443. Není možné, že by Zoiper pro mobil to měl stejně, a to pole pro port se ukazovalo jen v nějakém „pokročilém nastavení“? (Takhle to má třeba Jitsi.) Pak bych si uměl představit, že je-li v poli, kde program očekává název serveru, řetězec tvaru sip.odorik.cz:443, přeloží se to na nějaký nesmysl...
Něco by se dalo zjistit, když se ve www rozhraní vašeho účtu na Odoriku podíváte na výpisy posledních pokusů o přihlášení.
ChápuPrkny píše: V MizuDroid mi zabral Odorikem zmiňovaný 6699, tak jsem ostatní porty neřešil.
Mimochodem, vybavíte si, kde jste to doporučení portu 6699 viděl? Docela by mne to zajímalo...
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Možné je všechno ... já to snad znovu nainstaluji a mrknu na to nastavení zda to tam nebylo nějaké ukryté... tupě jsem postupoval podle návodu na Odoriku (viz níže uvedený odkaz) ve kterém je ten port uvedený za adresou... na druhou stranu ten návod nemusí být aktuální.jlo píše: Na obou portech ústředna poslouchá a funguje to, sám to používám...
Nní možné, že by Zoiper pro mobil to měl stejně, a to pole pro port se ukazovalo jen v nějakém „pokročilém nastavení“? ....
Prakticky hned v horní části stránky...jlo píše: Mimochodem, vybavíte si, kde jste to doporučení portu 6699 viděl? Docela by mne to zajímalo...
http://www.odorik.cz/w/zoiper_jitter_buffer
Re: ZoiPer - nefunguje 6699
Aha – děkuji. O zvětšení jitter bufferu jsem se nikdy zatím nezajímal (nikdy jsem to nepotřeboval ani já, ani nikdo okolo mne), tak mi to uniklo. Takže je jasné, že těch 6699 opravdu není překlep. A chápu, že to opravdu můžete potřebovat...Prkny píše: http://www.odorik.cz/w/zoiper_jitter_buffer
Jediné, co můžu říct, že jelikož porty 443 a 6688 opravdu aktuálně fungují, zkuste se spojit s podporou Odoriku, ať se podívají, co váš telefon přesně posílá... (pokud jim tedy něco přijde)