Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“
Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“
Rád bych poskytl možnost použití zpětného volání na jedno konkrétní číslo. Ovšem po ukončení hovoru na to konkrétní číslo se ozve výzva: „Zadejte číslo ve tvaru…“, ktera umožňuje po skončení hovoru spojit další hovor, tentokrát už na libovolné číslo. A to už poskytnout nechci. Existuje nějaké možnost, jak tento dialog zablokovat, a po zavěšení hovoru volaným okamžitě zavěsit i „volajícímu“ (prvnímu prozvoněnému).
- xsouku04
- Administrátor
- Příspěvky: 8177
- Registrován: pát 15. říj 2010 11:11:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“
Zdravím. Pokud se hovor objedná přes API, je tam na to myslím volba. Jinak řešením může být prohodit strany, aby ta strana které méně důvěřujete byla spojena jako druhá a tak pak možnost zadat jiné číslo nedostane.
Re: Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“
Ano, tam je. Škoda, že to není i ve webovém rozhraní.xsouku04 píše:Zdravím. Pokud se hovor objedná přes API je tam na to myslím volba.
Ovšem pro přednastavené zpětné volání ještě API neexistuje. A právě tam by se to hodilo ještě více.
Někdy to jde. A dokonce jsem to s někým i tak dělal. Ovšem má to problém: Přestože jsem zpětné volání sám tak nastavil, tak v okamžiku roztržitosti jsem telefon, ve kterém jsem slyšel slyším jen vyzváněcí tón, zavěsil.xsouku04 píše:Jinak řešením může být prohodit strany, aby ta strana které méně důvěřujete byla spojena jako druhá a tak pak možnost zadat jiné číslo nedostane.
Docela by se hodilo, kdyby na počátku vyzvánění řekl hlas: „Prosím vyčkejte na spojení s volajícím,“ nebo něco podobného.