Stránka 1 z 1

Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Napsal: pon 20. pro 2021 8:32:23
od utx
Rád bych poskytl možnost použití zpětného volání na jedno konkrétní číslo. Ovšem po ukončení hovoru na to konkrétní číslo se ozve výzva: „Zadejte číslo ve tvaru…“, ktera umožňuje po skončení hovoru spojit další hovor, tentokrát už na libovolné číslo. A to už poskytnout nechci. Existuje nějaké možnost, jak tento dialog zablokovat, a po zavěšení hovoru volaným okamžitě zavěsit i „volajícímu“ (prvnímu prozvoněnému).

Re: Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Napsal: pon 20. pro 2021 10:33:13
od xsouku04
Zdravím. Pokud se hovor objedná přes API, je tam na to myslím volba. Jinak řešením může být prohodit strany, aby ta strana které méně důvěřujete byla spojena jako druhá a tak pak možnost zadat jiné číslo nedostane.

Re: Zpětné volání bez výzvy „Zadejte číslo ve tvaru…“

Napsal: úte 21. pro 2021 1:39:55
od utx
xsouku04 píše:Zdravím. Pokud se hovor objedná přes API je tam na to myslím volba.
Ano, tam je. Škoda, že to není i ve webovém rozhraní.

Ovšem pro přednastavené zpětné volání ještě API neexistuje. A právě tam by se to hodilo ještě více.
xsouku04 píše:Jinak řešením může být prohodit strany, aby ta strana které méně důvěřujete byla spojena jako druhá a tak pak možnost zadat jiné číslo nedostane.
Někdy to jde. A dokonce jsem to s někým i tak dělal. Ovšem má to problém: Přestože jsem zpětné volání sám tak nastavil, tak v okamžiku roztržitosti jsem telefon, ve kterém jsem slyšel slyším jen vyzváněcí tón, zavěsil.

Docela by se hodilo, kdyby na počátku vyzvánění řekl hlas: „Prosím vyčkejte na spojení s volajícím,“ nebo něco podobného.