Stránka 2 z 2

Re: BLF a dostupnost linky

Napsal: pon 11. črc 2022 14:37:52
od Ghost0
Hezký den. V problematice BLF jsem se dostal k následující informaci: Anyway Asterisk and other similar solutions convert the call state in presence state to satisfy the softphones requests.
Tzn. chápu to tak, že ostatní posílají data z "presence" do "dialog". Tím nejspíš budou řešit indikaci zvonící linky, stejně jako její online stav.
Bohužel nejsem schopný posoudit, co všechno za tím dál je.... ale nebylo by možné to tak zkusit upravit ze strany vaší ústředny taky?

Re: BLF a dostupnost linky

Napsal: stř 20. črc 2022 12:48:53
od Ghost0
Zkouším téma oživit, zatím bez reakce.

Re: BLF a dostupnost linky

Napsal: čtv 21. črc 2022 12:04:45
od xsouku04
Že to vývojáři Asterisk nějak udělali, to víme. Jak přesně to udělali (jestli někde zdokumentovali, jak přesně ohýbají normy), se ale nepíše.
I kdybychom komunikaci odposlechli a viděli, jaký stav pošle Asterisk s informací o odhlášené lince, není úplně jisté, jestli bychom to zvládli předělat do Kamailila.
A poslední věc je, že by to využilo jen pár lidí, protože BLF se většinou používá se stolními telefony, které jsou online vždy. A o případné poruše je možné se dozvědět jiným způsobem, např. automaticky zaslaným emailem o změně počtu přihlášených zařízení na lince.

Re: BLF a dostupnost linky

Napsal: stř 17. srp 2022 14:06:57
od Ghost0
Hezký den. Bohužel informace o nedostupnosti linky mailem je pro mě nepoužitelná. Bohužel nemůžu sedět u emailu celý den a v okamžik kdy přijde info o odhlášení linky zvednout mobil a zavolat rodičům že jim teď dočasně pevná nebude fungovat. Proto je indikace stavu přihlášení linky pro mě důležitá.
Škoda, že toto vás systém neumí. Je to jediný problém, který mi brání v převodu čísel k vám.
Potřeboval bych potom převést 2-3 čísla za jednorázový poplatek kvůli portaci čísel.