Možnost omezit max. počet příchozích hovorů na číslo
Napsal: úte 15. lis 2022 11:54:47
Nyní testujeme službu, kdy bude možné si uměle omezit maximální počet příchozích hovorů na veřejné telefonní číslo, nebo i sip jméno.
Pokud hovory např. vyřizuje jediný člověk, může preferovat, aby se volajícímu vrátilo obsazeno, aby si volající nemyslel, že to jen nikdo nebere.
Pokud máte jediný voip telefon, je možné si už nyní vypnout na telefonu službu "call waiting" (čekající hovor) a telefon vrátí obsazeno. Pokud ale máte více SIP telefonů na jedné lince, nebo máte více položek v paralelním zvonění, o tuhle možnost přijdete a je třeba obsazeno vyrobit na ústředně.
Také je možné si nastavit telefonní číslo, které se má volat v případě, že je veřejné číslo obsazeno. Bude tak možné např. přehrát vlastní hlášku, která informuje např. o tom, že momentálně je obsazeno, že dotyčný např. zavolá zpět. A nebo je právě v tomto případě možné hovor směrovat na náhradníka. Bude také možné poslat upozornění na email o tom, že se někdo pokoušel volat.
Tohle nastavení přidáme u linky. Zatím tam ale není, kdo by se chtěl podílet na testování, může nám napsat email.
Možná by mohla být zajímavá možnost, obsazeno vrátit až po několika vteřinách a mezitím to nechat jednou zazvonit, aby se informace o zmeškaném hovoru přenesla k volajícímu.
Možnost vznikla kvůli požadavku našeho zákazníka, který chtěl na doktora jako náhradníka směrovat hovory jen když je sestra nepřítomná, ne když má obsazeno.
Pokud hovory např. vyřizuje jediný člověk, může preferovat, aby se volajícímu vrátilo obsazeno, aby si volající nemyslel, že to jen nikdo nebere.
Pokud máte jediný voip telefon, je možné si už nyní vypnout na telefonu službu "call waiting" (čekající hovor) a telefon vrátí obsazeno. Pokud ale máte více SIP telefonů na jedné lince, nebo máte více položek v paralelním zvonění, o tuhle možnost přijdete a je třeba obsazeno vyrobit na ústředně.
Také je možné si nastavit telefonní číslo, které se má volat v případě, že je veřejné číslo obsazeno. Bude tak možné např. přehrát vlastní hlášku, která informuje např. o tom, že momentálně je obsazeno, že dotyčný např. zavolá zpět. A nebo je právě v tomto případě možné hovor směrovat na náhradníka. Bude také možné poslat upozornění na email o tom, že se někdo pokoušel volat.
Tohle nastavení přidáme u linky. Zatím tam ale není, kdo by se chtěl podílet na testování, může nám napsat email.
Možná by mohla být zajímavá možnost, obsazeno vrátit až po několika vteřinách a mezitím to nechat jednou zazvonit, aby se informace o zmeškaném hovoru přenesla k volajícímu.
Možnost vznikla kvůli požadavku našeho zákazníka, který chtěl na doktora jako náhradníka směrovat hovory jen když je sestra nepřítomná, ne když má obsazeno.