Dobrý den,
koupil jsem novou SIM kartu Odorik bez čísla a zahájil jsem přenos svého aktuálního čísla Odorik na tuto SIM - přes příslušnou funkci v adminu (starou SIM jsem ztratil). Admin mi zahlásil, že probíhá výměna, zkuste to později. Není mi jasné co mám zkusit později, na tuto stránku už se pak nijak nedá dostat.
V instrukcích zároveň píšete, že novou kartu nemám dávat do telefonu dokud nebude potvrzena výměna čísla operátorem.
Kde tedy zjistím, že výměna operátorem úspěšně proběhla? A jak dlouho to obvykle trvá?
Děkuji
Výměna SIM karty
- megacruiser
- Administrátor
- Příspěvky: 244
- Registrován: stř 13. říj 2010 15:09:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna SIM karty
Dobrý den,
včera večer měl T-Mobile problém se zpracováním objednávek, některé se nezpracovaly a zůstaly do dnešního dne. Dopoledne ale už byly dokončeny všechny, Vaše SIM už je také vyměněna. Omlouváme se Vám za zdržení.
včera večer měl T-Mobile problém se zpracováním objednávek, některé se nezpracovaly a zůstaly do dnešního dne. Dopoledne ale už byly dokončeny všechny, Vaše SIM už je také vyměněna. Omlouváme se Vám za zdržení.