Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?

Nikdo nemůže vyhovět všem, ale můžeme mít alespoň přehled a mít tak možnost se zaměřit na to nejpodstatnější.
vlk
Příspěvky: 180
Registrován: ned 29. pro 2013 19:04:40

Re: Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?

Příspěvek od vlk »

jlo píše: čtv 25. kvě 2023 23:36:46
5uch píše: pon 22. kvě 2023 1:22:08 Nemluvě o tom, že vytočení čísla pro přednastavené zpětné volání z adresáře mi přijde rychlejší a hlavně jistější, než to ťukání cílového čísla do hlasového menu z hlavy.
To je jasné – pokud byste to ťukal. Ale řada telefonů (sám si to pamatuji minimálně u Nokií s S40/S60) v průběhu hovoru nabízí funkci „send DTMF“ – a tam se dá mj. předat číslo z adresáře telefonu, které si najdete (vyžaduje to jen – pro tenhle účel – abyste ta čísla neměl s + na začátku, to ústředna Odoriku nezvládne, tedy pokud vím; 00 je samozřejmě v pohodě).
Sice obvykle další volání nepoužívám, ale není nutné vyťukávat špatně zapamatovatelná čísla, lze vyťukat uložené rychlé volby v Odoriku (a ty mohou být pro snadnější zapamatování udělány dle nějakého klíče pro seniory - rok narození volaného, číslo domu volaného, ale senior je si schopen zapamatovat pár čísel a zbytek mít někde zapsaný.
5uch
Příspěvky: 456
Registrován: stř 21. lis 2012 4:01:18

Re: Hlasové menu po skončení zpětného volání - chceme to?

Příspěvek od 5uch »

jlo píše: čtv 08. čer 2023 22:52:28 :) Scestné vám to jistě přijít může, ale opravdu to není vymyšleno :). Cokoli, o čem jsem psal, jsem v praxi viděl, resp. vidím; ať už výjimečně (ten telefonát seniorky lékaři, který jí někdo připomenul), nebo zcela pravidelně (několik hovorů přes callback za sebou).
U toho seniora (pokud už moc nezvládá) vidím pro něj jednodušší a jistější řešení: jen mu suše oznámit, že ho spojím s jeho lékařem, a pomocí callbacku spustit volání senior - lékař. A patrně by bylo vhodné oběma stranám dopředu oznámit, že k takovému hovoru dojde (a jedné straně, že po zvednutí telefonu uslyší vyzvánění a že má počkat). Mohu i ve svém výpisu volání pak zkontrolovat, že k hovoru opravdu došlo (že to neskončilo nezvednutým vyzváněním na jedné ze stran).

Ale každopádně - celé je tohle hodně atypický use case.
VOX 802 -> Odorik byla jasná volba
Odpovědět