Dobrý den, od 21.4.2023 (datum posledního záznamu) jsme zaznamenali že se nám neodesílají nahrávky hovorů na vyplněnou URL v poli "Email pro zasílání nahraných hovorů [?]:". Nastavení "Nahrávání hovorů" máme aktivní. Před udaným datem se nám nahrávky hovorů na URL odesílali a pokud se něco pokazilo tak jsme obdrželi email. Aktuálně nedostáváme ani nahrávky ani email o neúspěšném volání URL.
Pole "Email pro zasílání nahraných hovorů [?]:" máme v následujícím formátu:
Kód: Vybrat vše
jmeno1@firma.cz,https://x:x@dev.frima.cz/odorikScript.php?param1=param1Value!jmeno1@firma.cz!mp3,jmeno2@firma.cz
Zkoušeli jsme různé úpravy formátu URL ale bez úspěchu. Může se jednat o chybu na straně Odoriku ? Případně jaké kroky by jsme měli podniknout k tomu aby jsme opět dostávali nahrávky hovorů. Děkuji