IVR a hlasová schránka

Diskuze o telefonování a telefonních službách, rady, návody, připomínky, ...
Odpovědět
tomshon
Příspěvky: 4
Registrován: úte 24. lis 2020 10:55:38

IVR a hlasová schránka

Příspěvek od tomshon »

Dobrý den,
používáme vaše IVR (je super!) a zdá se, že jsem našel chybu nebo nedokonalost. Uživatel propadne skrz úvodní menu do submenu, tam zvolí možnost, která má akci dial number (vytočí se sip jméno linky, kde je jeden kontakt) a je tam timeout po 40s na timeout číslo *0855000*66.

Problém však je, že po přehrání té hlášky se hovor nezavěsí, ale spadne zpět do toho hlasového menu.
Otázkou je, zda to tak má (po přehrání hlasové schránky bych čekal hang-up) a pokud má, jak můžu vynutit zavěšení po přehrání.

Děkuji!
(je to linka 754583, IVR menu 60, volba 1)
tomshon
Příspěvky: 4
Registrován: úte 24. lis 2020 10:55:38

Re: IVR a hlasová schránka

Příspěvek od tomshon »

Dnes zákazíkovi nastavuji infolinku a zjišťuji že volba"JINE" nefunguje, pokud má akci "announcement". Prostě nepřečte nic a ignoruje to.
Odpovědět