Úryvok z odpovedi na podanú reklamáciu:
A k tomu silou mocou sa mi Vodafone snaží vnútiť aj mobilné číslo k ex-upc internetu, čo dlhodobo odmietam lebo ho nepotrebujem.Bohužel jsme se Vám s vyjádřením nemohli dovolat.
...
Vaši stížnost jsme prověřili a snažili se Vás kontaktovat, bohužel neúspěšně.
...
Pokud si přejete, aby Vás kontaktoval náš specialista, sdělte mi, jak Vás může kontaktovat. Na Vaše uvedené kontaktní číslo to bohužel není technicky možné, o čemž jsem Vás již několikrát informovala.
...
V případě, že jste smlouvu uzavřeli v postavení spotřebitele a nesouhlasíte s vyřízením reklamace, lze spor řešit i mimosoudně, a to v případě sporu týkajícího se služeb elektronických komunikací u Českého telekomunikačního úřadu (ctu.cz), v případě sporu týkajícího se poskytování finančních služeb u Finančního arbitra (finarbitr.cz) a v případě ostatních sporů pak u České obchodní inspekce (coi.cz).
Má Odorik nejaký dlhodobý výpadok služieb? Prípadne odmieta spojovať hovory od Vodafone?
Predpokladám že odpoveď na obe otázky je nie.
Má niekto podobnú skúsenosť? Čo s týmito darebákmi robiť?
PS: Za posledné dva mesiace vo výpise hovorov nevidím žiaden neprijatý hovor od Vodadone, sú tam ale dva prichádzajpce prijaté od Vodafone.